Luty, 2008

SPD-M540 - oto prezent jaki dostałem

Wtorek, 26 lutego 2008 · dodano: 26.02.2008 | Komentarze 7

SPD-M540 - oto prezent jaki dostałem od przyjaciół w styczniu na 18 urodziny :) Dzisiaj je założyłem, nie wiem czy to był dobry pomysł ;] Przekonałem się, że można się przewrócić na rowerze przy 0km/h, co nie jest miłym doświadczeniem ;-) Zakupiłem także nowy łańcuch - Shimano XT 2008 ULTERGRA i rozpoczynam system zmianowy (jazda na dwóch łańcuchach - zmiana planowana co ok. 800km)... Teraz jeszcze tylko może zmienię kasetę, bo coś się biedna zdarła, ale na razie poczekam jakoś do maja, żeby sprawdzić...
Po założeniu ów części zostało mi wycentrować tylne koło i będzie ok...
Miałem jechać do Tyńca, ale bałem się szaleć w SPD pierwszego dnia, to pojechałem prosto na Kopiec Krakusa, gdzie sobie sprawdzałem możliwości nowych pedałków...
Odwiedziłem też tatę w pracy i wróciłem do domu, może wyjdę jeszcze wieczorkiem...

Wrażenia? Dziwne uczucie być przykutym do roweru, mam nadzieję, że się przyzwyczaję i trochę jeszcze strach wjeżdżać między samochody...

Taki fajny domek widziałem po drodze, ale już go nie lubię, bo to właśnie pod nim wyrżnąłem dzisiaj 2 raz:

trasa: dom => Secesja => Kopiec Krakusa => Park im. Bednarskiego => IV LO => Korona => Wisła => Bulwary => Zabłocie => Wielicka => poczta => dom

Michu mnie jeszcze wyciągnął raz na rower... Pojechaliśmy do Tyńca, już mi się fajnie jeździ w SPD, tylko kurde wracaliśmy jak już było trochę ciemno, a i się troszkę zmęczyłem... Michał rozwalił sobie szprychę w tylnym kole ;p

Kościół na skałce:

trasa: dom => Wielicka => Lwowska => Bulwary wiślane => Wawel => Most Dębnicki => Tyniecka => tor kajakowy => Tyniec => tor kajakowy => Tyniecka => Bulwary wiślane => Korona => Limanowskiego => Wielicka => dom

Beznadzieja... Nie będę się Wam

Niedziela, 24 lutego 2008 · dodano: 24.02.2008 | Komentarze 0

Beznadzieja... Nie będę się Wam żalił... Grób...

trasa: dom => Wawel => Tyniecka => Jubilat => Piłsudskiego => Wawel => Krakowska => Korona => Wielicka => dom

Plany były na Tyniec,

Wtorek, 12 lutego 2008 · dodano: 13.02.2008 | Komentarze 1

Plany były na Tyniec, ale po obiedzie już się ściemniało, więc pojechałem sobie tylko na Błonia...

trasa: dom => Bulwary => Wawel => ul. Piłsudskiego => Błonia => ul. Piłsudskiego => ul. Stradom => ul. Krakowska => Korona => Limanowskiego => Wielicka => dom

Dzisiaj z Michem pojechaliśmy

Sobota, 9 lutego 2008 · dodano: 09.02.2008 | Komentarze 7

Dzisiaj z Michem pojechaliśmy do Ojcowa, co prawda celem pierwotnie była Pieskowa Skała, jednakże zmęczenie dawało nam sie już we znaki w drodze do Ojcowa... Okazało się, że troszkę przeceniliśmy nasze siły i te 60km nas jednak rozłożyło... Trzeba następnym razem rozważniej planować wycieczki...
Wyjechaliśmy przy 1,8*C, jadąc poprzez Kraków temperatura wzrosła do 5,3*C, wracając natomiast wynosiła 2,3*C...
Tak więc przetestowałem dobrze swoje nowe nabytki, (w których to tak się oto prezentuję:

Długie spodnie kolarskie ocieplane, czapka pod kask rowerowa, maska na twarz (no wind)... Jednak kupiłem sobie błotnik na tył, a i tak byłem brudny...

Skałki w Dolinie Prądnika:

Michu przy Bramie Krakowskiej:

Ja przy Bramie Krakowskiej:

Michu na tle punktu widokowego w Ojcowie:

Zamek w Ojcowie:

Vmax = 48,9 km/h

Trasa: dom => poczta => dom => Starowiślna => Dworzec Główny => Nowy Kleparz => Park Krowoderski => Zielonki => Trojanowice => Januszowice => Prądnik Korzkiewski => Dolina Prądnika => Brama Krakowska => Ojców => Skała => Cianowice => Brzozówka => Przybysławice => Januszowice => Trojanowice => Zielonki => Park Krowoderski => Nowy Kleparz => Planty => Starowiślna => Lwowska = Wielicka => dom

W poszukiwaniu nowego amortyzatora...

Poniedziałek, 4 lutego 2008 · dodano: 04.02.2008 | Komentarze 1

Dłużej nie jeździłem, bo mi było w głowę zimno, a czapka pod kask mi się nie zmieściła :(