Maj, 2007

Do szkoły i z powrotem....

Wtorek, 29 maja 2007 · dodano: 29.05.2007 | Komentarze 0

trasa: dom => Wisła => szkoła => włóczęga po Kazimierzu => Korona => dom

Kategoria .: do 50km :.

Dzisiaj wycieczka z SKT...

Sobota, 26 maja 2007 · dodano: 26.05.2007 | Komentarze 0

Dzisiaj wycieczka z SKT... Pojechaliśmy w składzie: ja, Jumi, Sławek oraz jego koleżanka (także nauczycielka)... Wyjechaliśmy z Krowodrzej i pojechaliśmy do Ojcowa, gdzie mieliśmy krótki odpoczynek. Końcowym punktem wycieczki było Grodzisko... Powrót nie zapowiadał się kolorowo, gdyż niebo miało brunatny kolor, ale jednak do samych rogatek dojechaliśmy bez deszczu... Tutaj się rozdzieliliśmy. "Kółko" wróciło do KRK, a ja pojechałem odwiedzić moją przyjaciółkę i jej brata (także mój kumpel), zamieszkałych w Bibicach... Po drodze troszkę mnie zmoczyło, ale nie było tak źle jakbym się tego spodziewał... Po 3 godzinnym pobycie, bardzo smacznym grillu i wielkiej niespodziance jaka mnie spotkała - wygrana na "loterii" (dosłownie), pojechałem już do domu...

Ogólnie wycieczka bardzo przyjemna, choć trochę mi przeszkadzało "spacerowe" tempo, ale następną w tamte okolice, zrobię już sobie troszkę szybszą... A po KRK miałem śr. 25,2km/h :P

Vmax= 54,4km/h

trasa: dom => Wisła => Dworzec Główny => Nowy Kleparz => miejsce spotkania, gdzieś na Krowodrzy => jakaś tam trasa do Ojcowa => Ojców => Grodzisko => Ojców => znów ta traska => rogatki KRK => Zielonki => Bibice => znów bliżej nie określona trasa => Górka Narodowa => Wita Stwosza => tunel => Dworzec Główny => Wisła => dom

Trasa: dom => dom Micha =>

Piątek, 25 maja 2007 · dodano: 25.05.2007 | Komentarze 0

Trasa: dom => dom Micha => Rowmix => Secesja => Wisła => Wawel => Filharmonia => Wawel => Korona => dom

P.S.: Kupiłem sobie zapięcie (+49zł do kosztów roweru)

Szlag! Szlag! Szlag! i jeszcze

Wtorek, 22 maja 2007 · dodano: 22.05.2007 | Komentarze 0

Szlag! Szlag! Szlag! i jeszcze raz SZLAG!

Planowana trasa jakieś 30km i kupa ;/ nie dość, że złapała mnie ulewa to jeszcze jakiś kretyn, który nie wiem po co ma rower, zajechał mi drogę i wjechałem na wysoki krawężnik przy dużej prędkości - poszła mi tylna dętka ;/
Nie wiem. Powinni wprowadzić jakieś obowiązkowe badania okresowe dla "rowerzystów", bo to przechodzi ludzkie pojęcie, jeśli ktoś się śpieszy, bo w przeciwieństwie do innych nie chce moknąć, a tu jakiś niedzielny rowerzysta zajeżdża człowiekowi drogę, a później się z Ciebie śmieje, że rozwaliłeś sobie koło ;/

Śmierć frajerom!!!

trasa: dom => park im. Bednarskiego => Mateczny => Aleje => dom

Wyjazd tylko po to, żeby

Piątek, 18 maja 2007 · dodano: 18.05.2007 | Komentarze 0

Wyjazd tylko po to, żeby mieć jak wrócić po Nocy Muzeów... Swoją drogą genialnie się jeździ po Krakowie po 1 w nocy... ruch znikomy, a i ciepło było...

trasa: dom => Korona => miejsce spotkania => Korona => dom

Kategoria .: do 50km :.

Dzisiaj taka sobie traska...

Niedziela, 13 maja 2007 · dodano: 13.05.2007 | Komentarze 0

Dzisiaj taka sobie traska... Fajny trening w sumie... Dużo podjazdów, zjazdów terenowych, a i po drogach dużo, więc miałem pełny trening w stylu krakowskiego BikeMaratonu (tak samo zróżnicowana trasa)... Szkoda mi tylko trochę średniej, bo nieźle traciłem na podjazdach, ale się udało ; p
a i dzisiaj także najwyższy punkt w Krakowie: 383m n.p.m. - Kopiec Piłsudskiego :D

trasa: dom => Limanowskiego => Park Bednarskiego (wreszcie już wiem jak się on nazywa :D) => Mateczny => Grunwald => Skałki Twardowskiego => Tyniec => Autostrada A4 => Obserwatorium Astronomiczne => Lasek Wolski => Kopiec Piłsudskiego => Kopiec Kościuszki => trasa końcowa BikeMaratonu 2006 => Błonia => Salwator => Bulwary Wiślane => Wawel => Wisła => Kopiec Krakusa => dom

to była taka moja "Trasa Trzech Kopców" :P

Kategoria .: do 50km :.

Wreszcie sie zebrałem, żeby się

Sobota, 12 maja 2007 · dodano: 12.05.2007 | Komentarze 0

Wreszcie sie zebrałem, żeby się przejechać... no, głównie dlatego, że po deszczu miałem ładną pogodę...
dzisiaj: średnia, skoki (na różnorakich wybojach), trening w zmianach biegów w różnych sytuacjach...

trasa: dom => Wisła => Wawel => Piłsudskiego => Błonia => Salwator => Bulwary Wiślane => Wawel => Wisła => dom

Wyjazd do babci... Jadąc z

Piątek, 4 maja 2007 · dodano: 04.05.2007 | Komentarze 1

Wyjazd do babci... Jadąc z Kalwarii jest to mordęga... Właściwie to jest prawie 12km bitego podjazdu, gdyby nie to, że jest tam asfalt to byłaby to trasa terenowa... bardzo nie lubię jeździć w te stronę... odwiedziłem ciocię, po drodze - pomagałem przy rowerach dzieci (ale były zadowolone :D)...
Podczas drogi powrotnej zupełnie inaczej - jedzie się z górki i to prawie ciągle! Ustanowiłem nowy rekord prędkości dla nowego roweru i wynosi on teraz 59,7km/h (potem był zakręt i zwolniłem ;p)... no i średnia na tym odcinku powrotnym wynosiła ponad 30km/h, ale szkoda, że tylko na tym odcinku ;/

trasa: dom => stacja PKP KRK Płaszów => Kalwaria Zebrzydowska-Lanckorona (odcinek przejechałem pociągiem) => Brody => Skawinki => Palcza (miejsce docelowe) => cmentarz < ;( > => Palcza => Skawinki => Brody => Kalwaria Zebrzydowska-Lanckorona => stacja PKP KRK Płaszów (odcinek pociągiem) => dom

wyjazd rekreacyjny na szybkość: chwila jazdy po prostym i parę górek dla wprawy na Skałkach Twardowskiego...

trasa: dom => Wisła => Wawel => Bulwary Wiślane => Skałki Twardowskiego => Grunwald => Most Grunwaldzki => Korona => Park (dalej nie wiem czyjego imienia :P) => Wielicka => dom - śr. ~20,25km/h

Po kłopotach z siodełkiem

Środa, 2 maja 2007 · dodano: 02.05.2007 | Komentarze 0

Po kłopotach z siodełkiem udałem sie do serwisu... Jakiś nowy gość był i mi wszystko koło rowerku cacy zrobił :D siodełko się nie odkręca... przerzuty wyregulowane... Fachowa pomoc!

trasa: dom => Rowmix => dom

+ wmordewind, więc na dalszą trasę się nie wybrałem...

Dzisiaj koledzy mnie oszukali

Wtorek, 1 maja 2007 · dodano: 01.05.2007 | Komentarze 5

Dzisiaj koledzy mnie oszukali okrutnie... "idziemy pojeździć..." poszliśmy - na traskę DH!!!!!!!!! <szlag by to!> Miałem takiego stracha jak chyba nigdy, jadąc na hamulcach wybijałem się na hapkach na 1,5metra ;/ zły jestem na nich ;/ powinni mi powiedzieć... eh... jedyne pocieszenie to takie, że i rower i amor sprawowały się idealnie w tych warunkach... kolega jadąc na nich już jak na tę traskę przystało, w miarę przyzwoicie, powiedział, że rower idealnie się zachowywał przy lądowaniu, czego zresztą byłem świadkiem...

trasa: dom => Wisła => Wawel => Bulwary Wiślane => Salwator => Kopiec Kościuszki => trasa DH => Kopiec Kościuszki => Salwator => Bulwary Wiślane => Wawel => Wisła => dom

ja ich kiedyś zabije za to ;/