Wyjazd do babci... Jadąc z

Piątek, 4 maja 2007 · dodano: 04.05.2007 | Komentarze 1

Wyjazd do babci... Jadąc z Kalwarii jest to mordęga... Właściwie to jest prawie 12km bitego podjazdu, gdyby nie to, że jest tam asfalt to byłaby to trasa terenowa... bardzo nie lubię jeździć w te stronę... odwiedziłem ciocię, po drodze - pomagałem przy rowerach dzieci (ale były zadowolone :D)...
Podczas drogi powrotnej zupełnie inaczej - jedzie się z górki i to prawie ciągle! Ustanowiłem nowy rekord prędkości dla nowego roweru i wynosi on teraz 59,7km/h (potem był zakręt i zwolniłem ;p)... no i średnia na tym odcinku powrotnym wynosiła ponad 30km/h, ale szkoda, że tylko na tym odcinku ;/

trasa: dom => stacja PKP KRK Płaszów => Kalwaria Zebrzydowska-Lanckorona (odcinek przejechałem pociągiem) => Brody => Skawinki => Palcza (miejsce docelowe) => cmentarz < ;( > => Palcza => Skawinki => Brody => Kalwaria Zebrzydowska-Lanckorona => stacja PKP KRK Płaszów (odcinek pociągiem) => dom

wyjazd rekreacyjny na szybkość: chwila jazdy po prostym i parę górek dla wprawy na Skałkach Twardowskiego...

trasa: dom => Wisła => Wawel => Bulwary Wiślane => Skałki Twardowskiego => Grunwald => Most Grunwaldzki => Korona => Park (dalej nie wiem czyjego imienia :P) => Wielicka => dom - śr. ~20,25km/h