Kwiecień, 2008

Na Balice...
Kurde,

Wtorek, 29 kwietnia 2008 · dodano: 29.04.2008 | Komentarze 0

Kurde, poza miastem średnia ~30km/h, a w mieście ~24km/h, co łącznie dało ledwie ~26km/h ;/
Mam zły dzień, ale zdążyłem podjechać tam gdzie chciałem, choć nie tędy, którędy chciałem... Zobaczyłem jak ląduje i startuje samolot i z wiatrem w twarz wróciłem do domu...

Po drodze wpadłem na Błonia, żeby zrobić parę zdjeć:
Wszyscy mają kwiaty u siebie to i ja też jakieś mam:

Rowerek wśród traw:

A to zdjęcie w oryginalnym rozmiarze świetnie się prezentuje na tapecie:

A to takie tam tylko koło:

Jak kiedyś będę miał własny dom to na obrzeżach miasta, żeby nie musieć się przez nie przeciskać ;/

V Rekreacyjny Rajd Rowerowy

Sobota, 26 kwietnia 2008 · dodano: 26.04.2008 | Komentarze 6

V Rekreacyjny Rajd Rowerowy Kraków-Trzebinia
i trzecia stówka w życiu!

Spotkanie pod Smokiem Wawelskim z Marcinem i bliżej nieznanymi mi osobami, które później już poznałem :)
Dojazd na Błonia (8,75km; 21min) przebiegł spokojnie...
Zapisałem się, dostałem przypinkę, mapkę oraz numer (366), spotkaliśmy jeszcze więcej znajomych i poszliśmy na start...
Już wtedy zaczęło się prucie... Jechaliśmy z Piotrkiem w drugiej grupie pościgowej, a później już w pierwszej... Właściwie już od Kryspinowa cały czas robiłem za pilota, bo nikt nie znał trasy poza mną, przez co ciągle jechałem pierwszy w kolumnie i to trochę męczyło... No w każdym fajnie się jechało... Jestem zadowolony, bo średnia wyszła mi 26,81km/h co w porównaniu z zeszłorocznym 22,05km/h jest znacznym postępem... Prędkość max. na trasie wyniosła 44,4km/h, a czas jedyne 1:33:35 na 41,560km!
Powrót był bardzo fajny, średnia przez dłuższy czas na trasie nr.79 wynosiła jakieś 29km/h, jednak zmęczył się nam kolega, a że jechaliśmy wszyscy razem to średnia wyniosła końcowo 25,7km/h na odległości 56,1km, przy czasie 2:10:45 + max. 48,9km/h.

Fajny wyjazd! Więcej takich wyjazdów z Ekipą!

Młoszowa:

P.S.: Jak dorwę film z Rajdu to wrzucę, bo mam parę ujęć :)

Trasa: dom => Wawel => Salwator => Błonia => Zakamycze => Kryspinów => Cholerzyn => Mników => Baczyn => Puszcza Dulowska => Młoszowa => Dulowa => Krzeszowice => Nawojowa Góra => Młynka => Nielepice => Kochanów => Zabierzów => Rząska => Kryspinów => tor kajakowy => Wawel => Dąbie => Wielicka => dom

Ognisko SKT - czyli kółka turystycznego

Czwartek, 24 kwietnia 2008 · dodano: 25.04.2008 | Komentarze 0

Ognisko SKT - czyli kółka turystycznego na Skałkach Twardowskiego... Fajnie było, dużo zdjęć, więc może tylko parę najciekawszych...
BTW, spotkałem Justynę (ale nie złapałem ostrości, bo jednocześnie gadałem z Dziewczyną przez telefon - pewnie Bozia pokarała brakiem ostrości za zdradę :P):

Plus wyjazd na chwilkę do Dziewczęcia...

trasa: dom => Grunwald => Skałki Twardowskiego => Grunwald => Korona => Prokocim Nowy => dom

Obiecane zdjęcia:
ognisko:

Kto zgadnie kto to jest? :D

Źle i krótko... Trzeba znów

Poniedziałek, 21 kwietnia 2008 · dodano: 21.04.2008 | Komentarze 0

Źle i krótko... Trzeba znów się pozbierać...

trasa: dom => Starowiślna => Wawel => Błonia => Rudawa => Błonia => Wawel => Krakowska => Korona => dom

W sumie tylko po nowy

Wtorek, 15 kwietnia 2008 · dodano: 15.04.2008 | Komentarze 0

W sumie tylko po nowy aparat do Media Markt na Zakopiankę... Fajna maszynka ;D

trasa: dom => Secesja => Korona => Mateczny => Solvay Park => ul. Ks. J. Tischnera => Al. Powstańców Śląskich => Wielicka => dom

P.S.: Znów byłem szybszy od MPK :P

Wycieczka pod impulsem i wzorowana

Środa, 9 kwietnia 2008 · dodano: 09.04.2008 | Komentarze 5

Wycieczka pod impulsem i wzorowana na Vanhelsingowskiej... Przed 17 pojechaliśmy w stronę Zabierzowa, żeby przez lasy jechać już do Rudna na zamek. Po drodze widzieliśmy dużo łań, bardzo ładnie skakały sobie między drzewkami... Na zamek dotarliśmy już po zachodzie Słońca, ale jest trochę ładnych fotek (większość ma Michu, czekam na nie, jak dostanę to jeszcze wrzucę)... Powrót był późno, bo z Krzeszowic wyjechaliśmy jakoś około 20 20, ale za to do Krakowa fajnie się jechało i podniosło się dosyć dużo średnią... Ja byłem w domu o 21 40, a Michu jeszcze pojechał na tor kajakowy, w pogoni za setką, którą przekroczył akurat pod moim domem, ok 23...
Pewna sprawa nie dawała mi spokoju podczas jazdy, przez nią jestem wymęczony psychicznie, w nocy się co chwilę budziłem... Heh... Trza z tym żyć...

Taki tam ja:

Zamek Tęczyn w Rudnie

Trasa: dom => Starowiślna => Rynek Główny => Balicka => Rząska => Szczyglice => Balice => Grzybów => Lasy Zabierzowskie => Kleszczów => Brzoskwinia => Kamyk => Rudno => Tęczyn => Krzeszowice => Nawojowa Góra => Młynka => Nielepice => Kochanów => Zabierzów => Rząska => Balicka => Rynek Główny => Starowiślna => dom

Do Tyńca po zlocie rodzinnym

Sobota, 5 kwietnia 2008 · dodano: 06.04.2008 | Komentarze 5

Do Tyńca po zlocie rodzinnym z Michałami KLIK 1 i KLIK 2. Oni się trochę popisywali i pływali na czymś co przypominało hm.. no właśnie... CO TO JEST? :P

Później jak okazało się, że przepłynięcie na drugą stronę jest niezbyt możliwe, zaczęli desperacko wracać do brzegu co łatwe nie było... Przepłynęli dobre 50-100 metrów i jakieś parę metrów od brzegu... Dupki :P
Później jeden z Michałów miał problemy z powietrzem w tylnym kole co nas dodatkowo opóźniło... W końcu łącznie od wyjścia z domu do powrotu upłynęło bagatela jakieś 4 godziny! Nigdy tyle mi wyjazd do Tyńca nie zajął ;p
Trochę zdjęć:
Ja na (jak to ujął Michu) "oldschool'owej" kolarce Cucumbera:

Świetne zdjęcie zrobione przez Micha mojej maszynce (już jest na tapecie :P):

A to pasja moja (pierwszy i drugi plan), a także mojej Kochanej :) (trzeci plan):

Jak rzekł Michu to jest "ekypa":

trasa: dom => dom Michała W. => Wawel => bulwary wiślane => tor kajakowy => Tyniec => tor kajakowy => bulwary wiślane => Korona => dom

Dzisiaj był w szkole głupi dzień

Wtorek, 1 kwietnia 2008 · dodano: 01.04.2008 | Komentarze 7

Dzisiaj był w szkole głupi dzień sportu, czy tam wiosny... Za późno wstałem i nie dałbym rady zdążyć na Halę Wisły, tak więc pojechałem sobie szybko rowerkiem... I słusznie zrobiłem, bo dzisiaj już nie pojeżdżę ;/ Trza się uczyć ;/

trasa: dom => Korona => Wawel => "Aleje" => Hala Wisły => "Aleje" => Wawel => Korona => IV LO => Rynek Podgórski => dom