V Rekreacyjny Rajd Rowerowy

Sobota, 26 kwietnia 2008 · dodano: 26.04.2008 | Komentarze 6

V Rekreacyjny Rajd Rowerowy Kraków-Trzebinia
i trzecia stówka w życiu!

Spotkanie pod Smokiem Wawelskim z Marcinem i bliżej nieznanymi mi osobami, które później już poznałem :)
Dojazd na Błonia (8,75km; 21min) przebiegł spokojnie...
Zapisałem się, dostałem przypinkę, mapkę oraz numer (366), spotkaliśmy jeszcze więcej znajomych i poszliśmy na start...
Już wtedy zaczęło się prucie... Jechaliśmy z Piotrkiem w drugiej grupie pościgowej, a później już w pierwszej... Właściwie już od Kryspinowa cały czas robiłem za pilota, bo nikt nie znał trasy poza mną, przez co ciągle jechałem pierwszy w kolumnie i to trochę męczyło... No w każdym fajnie się jechało... Jestem zadowolony, bo średnia wyszła mi 26,81km/h co w porównaniu z zeszłorocznym 22,05km/h jest znacznym postępem... Prędkość max. na trasie wyniosła 44,4km/h, a czas jedyne 1:33:35 na 41,560km!
Powrót był bardzo fajny, średnia przez dłuższy czas na trasie nr.79 wynosiła jakieś 29km/h, jednak zmęczył się nam kolega, a że jechaliśmy wszyscy razem to średnia wyniosła końcowo 25,7km/h na odległości 56,1km, przy czasie 2:10:45 + max. 48,9km/h.

Fajny wyjazd! Więcej takich wyjazdów z Ekipą!

Młoszowa:

P.S.: Jak dorwę film z Rajdu to wrzucę, bo mam parę ujęć :)

Trasa: dom => Wawel => Salwator => Błonia => Zakamycze => Kryspinów => Cholerzyn => Mników => Baczyn => Puszcza Dulowska => Młoszowa => Dulowa => Krzeszowice => Nawojowa Góra => Młynka => Nielepice => Kochanów => Zabierzów => Rząska => Kryspinów => tor kajakowy => Wawel => Dąbie => Wielicka => dom

vol7
| 19:30 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj A dziękuję :)

Hołd dla Galen'a, bo to on mi w dużej mierze pomógł :)
| 19:29 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj Zapraszam, ładnie się prezentuje, nie wiem jak jest z jego otwarciem w zwykłe dni poza imprezami, ale na pewno znajdziesz jakieś informacje - google prawdę Ci powie ;]
DARIUSZ79
| 19:28 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj A gratulacje przemiany blogu ciekawie wygląda. Pozdr
| 19:26 niedziela, 27 kwietnia 2008 | linkuj Ale smaka zrobiłeś na ten zamek, w sumie przejedżam tam jak jade na tenczynek a nie wiedziałem że istnieje w tym miejscu zamek. Zalicze pewnie ten zameczek dzieki tobie. Pozdr Dariusz
vol7
| 22:27 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj No to szybkiego powrotu do zdrowia i wsiadaj na 2 kółka:)
No właśnie biorę się za lekkie zmiany, ciekawe czy mi się uda...
vanhelsing
| 21:56 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Kurczę, miałem jechać na ten rajd :( Ale zdrowie nie pozwoliło.

hoho, ale zmiany na blogu, nastrojowo ;D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa posob