.: AZS UJ :.

Lasek Wolski na spokojnie

Wtorek, 27 kwietnia 2010 · dodano: 27.04.2010 | Komentarze 0

Z Filipem po Wolskim, ale najpierw na praktyki terenowe na Bonarce :)

trasa: dom => Bonarka => Grunwald => błonia => Lasek Wolski => błonia => Plac Wszystkich Świętych => dom

Kategoria .: AZS UJ :.

Małopolska Liga Akademicka aka Mistrzostwa Małopolski Szkół Wyższych

Sobota, 24 kwietnia 2010 · dodano: 25.04.2010 | Komentarze 1

Zawody zorganizowane w krakowskich Pychowicach... Odziwo dobrze mi się jechało... Wiecie co? Jestem ZAJ@%#%#&^%& ZADOWOLONY z FOX'ika! :D

Małopolska Liga Akademicka aka Mistrzostwa Małopolski Szkół Wyższych © vol7

teoretyczny czas wyścigu, bo miałem o kółko za dużo, bo mnie Justyna po dublu z trasy nie ściągnęła :)
DST = 20,62km
T = 1:26
AVG = 14,39 km/h
Vmax = 35,4 km/h

trasa: dom => Korona => Fotel Horum => Tyniecka => Pychowice => Tyniecka => Fotel Horum => dom

Decyzja zapadła

Wtorek, 20 kwietnia 2010 · dodano: 20.04.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj jednak podjąłem decyzję, żeby wystartować w zawodach Małopolskiej Ligi Akademickiej, czy inaczej Mistrzostwach Małopolski AZS w kolarstwie górskim... Odbędą się one w sobotę w krakowskich Pychowicach... Zobaczymy czy to dobra decyzja była...
Decyzja zapadła po tym jak z Michałem doszliśmy dzisiaj do wniosku, że nie jest źle z naszą formą, bo dotrzymujemy kroku Justynie, gdy jest zmęczona ;D (z takim nastawieniem daleko zajedziemy :D)

Następny planowany wyjazd: czwartek.

trasa: dom => Korona => Fotel Horum => Grunwald => błonia => AZS => błonia => Diabelski Most => Salwator => Pychowice => Salwator => Wawel => dom

P.S.: Piszemy z Ubuntu Netbook Remix ;D

Trening i mordercze siodełko

Sobota, 17 kwietnia 2010 · dodano: 17.04.2010 | Komentarze 3

Trzeba jeździć na treningi sekcyjne, więc pojechałem... Dzisiaj zabrałem ze sobą Micha... Oczywiście rano wstać z łóżka to była tragedia, no ale jakoś mnie w końcu zrzucili z niego...

Ludzi dzisiaj masę! W szczytowym momencie było nas chyba z 22 osoby! Ogólnie było nawet spoko... W pewnym momencie rower chciał mnie wyprzedzić, kiedy schodziłem jeden ze zjazdów ; p

Siodełko daje mi w dupę, muszę pomyśleć poważnie nad jego wymianą... Pożyczyłem od Agnieszki jej Corratec'a od Selle Italia, zobaczymy jak będzie mi się na nim jeździło...

Ogólnie niezła jazda dzisiaj była i nieskromnie przyznam, że prawie cały czas wlekłem się na końcu...

No i w końcu byłem w Tyńcu, już zapomniałem jak wygląda ;p
zdjęcie by: Michu

Jo w Tyńcu © vol7

trasa: dom => Korona => Fotel Horum => Grunwald => błonia => wał nad Rudawą => zoo => Kopiec Piłsudskiego => Polana pod Dębiną => klasztor na Srebrnej Górze => kładka => tor kajakowy => Tyniec => tor kajakowy => Pychowice => mBike => Rynek Główny => dom

Czarna flaga na Wawelu

Sobota, 10 kwietnia 2010 · dodano: 10.04.2010 | Komentarze 0

Cześć pamięci Prezydenta i osób, które zginęły w dzisiejszej katastrofie!

Trening z AZS... Kawałek Sikornikiem, gdzie się okazało, że mostek miałem słabo przykręcony, później do lasku, a tam pod obserwatorium, gdzie rozdzieliłem się z grupą i pojechałem do toru przez kładkę, później do domu, koło Wawelu, gdzie powiewa Polska flaga z czarną przepaską żałobną...

Jeździło się ok, ale za długa przerwa była i za ciepło się ubrałem...

Treningowo i wiosennie

Wtorek, 30 marca 2010 · dodano: 30.03.2010 | Komentarze 1

Wyjazd na trening z AZS... Skoro wreszcie złożyłem rower, to warto zacząć trenować, a przynajmniej pojawiać się na treningach...
Boli mnie kolano po tym wyjeździe i jestem zły, że odstaję od reszty grupy... Za to amorek i rower ogólnie... To poezja jeździć na tej maszynie teraz!

No i pierwsza gleba dzisiaj ;]

Nie wszystko można podjechać za pierwszym razem ;] © vol7

Jeszcze marzannę spotkaliśmy ;) © vol7

trasa: dom => Rynek Główny => błonia => ING UJ => błonia => AZS => błonia => Sikornik => Kozie Nogi => Zoo => Kopiec Piłsudskiego => Park Decjusza => nad Rudawą => błonia => AZS => błonia => ING UJ => błonia => Rynek Główny => dom

P.S.: Nie zaliczyłem ćwiczeń z paleontologii... Oj będzie się trzeba uśmiechnąć do ślimaczków ;]

Parwszywej dwunastki terenowa masakra

Sobota, 28 listopada 2009 · dodano: 28.11.2009 | Komentarze 4

Z sekcją AZS, tym razem Polibudy, bo termin mi pasował... Do tego 3 godzinki, które odrobiły mi 6 godzin wf-u, więc szczęśliwie zaliczyłem chyba wf w tym semestrze, już ;]

Trasa była dużo bardziej wymagająca niż na sekcjach UJ, głównie dlatego, że studentów było najmniej ;p Tempo było nadawane przez Justynę i resztę towarzystwa na wymarzonych maszynach :)

Spokojnie jechaliśmy tylko na asfalcie, pod 40km/h, pod zoo natomiast ledwo wyciągnąłem, w ogóle jakiś słaby dzisiaj byłem, 3 razy reszta musiała na mnie czekać ;/
Jednak sama jazda była bardzo przyjemna! Vmax'a zaliczyłem w lesie, na zjeździe, 2 zjazdy mnie zaskoczyły i trzeba było sprowadzić, ale jeszcze je zwalczymy ;p
Bardzo fajnie się o tej porze roku jeździ w terenie... W sumie to teraz w terenie jeżdżę dużo więcej niż w kiedykolwiek indziej w roku...

Jeszcze czysty z Adasiem w tle © vol7

Stały symboliczny kompan © vol7

Rynek w słonku © vol7

Trochę brudny kolega, w Dolinie Grzybowskiej © vol7

trasa: dom => Rynek Główny => błonia => Cichy Kącik => nad Rudawą => Zoo => Kryspinów => Balice => Morawica => Chrosna => dol. Brzoskwinki => Brzoskwinia => dol. Grzybowska => Balice => Szczyglice => Rząska => Cichy Kącik => błonia => Wawel => dom

LEONIDY!!!

Wtorek, 17 listopada 2009 · dodano: 17.11.2009 | Komentarze 2

UWAGA!!!
Dzisiejszej nocy maksimum osiągnie aktywność roju meteorów - LEONIDÓW !!!
Przewidywana aktywność, wynosi ok. 200 zjawisk na godzinę !!!
Radiant (miejsce z którego pozornie wydają się wylatywać meteory) znajduje się w gwiazdozbiorze LWA. Proponuję patrzeć na wschód w okolicach północy, a zwłaszcza 2 w nocy, kiedy przewidywane jest maksimum... Radiant łatwo zlokalizować, ponieważ znajduje się on na lewo i w dół od MARSA, który będzie najjaśniejszym w okolicy punktem na niebie, o czerwonawej barwie...

A tak wyglądał Perseid z tego roku, noc po maksimum, w Międzyzdrojach:

Meteor z roju Perseidów 2009 © vol7

Dzisiaj z AZS-em...
Najpierw na Rynek spotkać się z Ewą, coby odebrać płyty, a później już na sekcję... Pojechaliśmy pod Kopiec Kościuszki, pod Zoo i do toru kajakowego, w sumie taki mój mały standard, lubię tę trasę, a dzisiaj się fajnie jechało...
Choć prowadzenie przy 40km/h... ;p
Odebrałem też legitymację ISIC AZS UJ, oraz gratisowego, zielonego, gumowego, obleśnego, opaskowego, dwugigowego pendrive'a z logiem AZS-u oraz jeszcze gorszy szalik AZS-u ;D jak mi kiedyś odbije to zrobię sobie w nim zdjęcie ;D

trasa: dom => Rynek Główny => błonia => Rynek Główny => Bagatela => błonia => AZS => błonia => Kopiec Kościuszki => biała droga => Zoo => Srebrna Góra => kładka rowerowa => tor kajakowy => Most Zwierzyniecki => Salwator => błonia => AZS => błonia => Rynek Główny => dom

P.S.: na bulwarach do Tyńca widziałem dzisiaj sokolnika z sokołem - naprawdę majestatyczny ptak!

Mróz... Durne 11:24

Wtorek, 3 listopada 2009 · dodano: 03.11.2009 | Komentarze 0

Zawaliłem tamten wpis ;/

Z AZS-em po czasówkę w 7 osób... Pojechałem kiepsko, nawet bardzo, ale jednak byłem... Kupiłem sobie kondoniki Rogelli, neoprenowe na buciki, nie są, aż takie fajne jak myślalem, że będą, bo było mi w nich zimno, jednak nie tak, żebym musiał odmrażać stopy, więc raczej ok...

Zimno było, niby 4 stopnie średnio, ale mróz chwytał miejscami...
A na rzecz kolegi Radka, pozbyłem się dęteczki :)

4 stopnie ciepła, a w lesie mróz © vol7

Nowe kondoniki na buciki © vol7

trasa: dom => Korona => Wawel => Ando => błonia => AZS => Bronowice => Rząska => Szczyglice => Balice => Dol. Grzybowska => Balice => Szczyglice => Rząska => Bronowice => AZS => AGH => Rynek Główny => Poczta Główna => dom

II trening z AZS-em

Wtorek, 27 października 2009 · dodano: 27.10.2009 | Komentarze 12

W sumie to ledwo zdążyłem na trening i z treningu później na wykład, ale dałem jakoś radę... Po drodze kupiłem sobie podróbkę BUFF'a, gdyż oni za drogo sobie za niego krzyczą, a ja za swoją Mutlifunctional Scarf 8in1 firmy 4FUN zapłaciłem 15zł... Jest spoko, bardzo się przydała, szalik na szyję, maska na usta i nos, plus nauszniki, te funkcje dzisiaj mi się najbardziej przydały i jestem bardzo zadowolony, nie wiało tak i było cieplutko ;) Może gorszy materiał i ma małe szwy, jednak na te wyjazdy jakie ja mam sprawdzać się będzie raczej znakomicie, patrząc na to co było dzisiaj :)
Pojechaliśmy już z dwoma trenerami Justyną i Kubą w stronę Skały Kmity, gdzie przez Dolinę Grzybowską zrobiliśmy sobie podjazd na czas, który ma być naszym sprawdzianem formy...
Fajnie się jechało, jednakże było bardzo mokro w porównaniu do czwartkowowczesnoporankowego wyjazdu... A błotnik mam na poczcie ;/

kilka zdjątek:

vol w nowej chuście © vol7

Granitowy głaz z Tatr, na błoniach, poświęcony Janowi Pawłowi II © vol7

Ekipa w lasach Zabierzowskich © vol7

trasa: dom => Poczta Główna => Plac Wszystkich Świętych => błonia => AZS => nad Rudawą... => Bronowice => Rząska => Szczyglice => Balice => Dol. Grzybowska => Kleszczów => Aleksandrowice => Balice => Szczyglice => Rząska => Bronowice => nad Rudawą => AZS => błonia => Plac Wszystkich Świętych => Poczta Główna => dom