Trening i mordercze siodełko

Sobota, 17 kwietnia 2010 · dodano: 17.04.2010 | Komentarze 3

Trzeba jeździć na treningi sekcyjne, więc pojechałem... Dzisiaj zabrałem ze sobą Micha... Oczywiście rano wstać z łóżka to była tragedia, no ale jakoś mnie w końcu zrzucili z niego...

Ludzi dzisiaj masę! W szczytowym momencie było nas chyba z 22 osoby! Ogólnie było nawet spoko... W pewnym momencie rower chciał mnie wyprzedzić, kiedy schodziłem jeden ze zjazdów ; p

Siodełko daje mi w dupę, muszę pomyśleć poważnie nad jego wymianą... Pożyczyłem od Agnieszki jej Corratec'a od Selle Italia, zobaczymy jak będzie mi się na nim jeździło...

Ogólnie niezła jazda dzisiaj była i nieskromnie przyznam, że prawie cały czas wlekłem się na końcu...

No i w końcu byłem w Tyńcu, już zapomniałem jak wygląda ;p
zdjęcie by: Michu

Jo w Tyńcu © vol7

trasa: dom => Korona => Fotel Horum => Grunwald => błonia => wał nad Rudawą => zoo => Kopiec Piłsudskiego => Polana pod Dębiną => klasztor na Srebrnej Górze => kładka => tor kajakowy => Tyniec => tor kajakowy => Pychowice => mBike => Rynek Główny => dom