II trening z AZS-em

Wtorek, 27 października 2009 · dodano: 27.10.2009 | Komentarze 12

W sumie to ledwo zdążyłem na trening i z treningu później na wykład, ale dałem jakoś radę... Po drodze kupiłem sobie podróbkę BUFF'a, gdyż oni za drogo sobie za niego krzyczą, a ja za swoją Mutlifunctional Scarf 8in1 firmy 4FUN zapłaciłem 15zł... Jest spoko, bardzo się przydała, szalik na szyję, maska na usta i nos, plus nauszniki, te funkcje dzisiaj mi się najbardziej przydały i jestem bardzo zadowolony, nie wiało tak i było cieplutko ;) Może gorszy materiał i ma małe szwy, jednak na te wyjazdy jakie ja mam sprawdzać się będzie raczej znakomicie, patrząc na to co było dzisiaj :)
Pojechaliśmy już z dwoma trenerami Justyną i Kubą w stronę Skały Kmity, gdzie przez Dolinę Grzybowską zrobiliśmy sobie podjazd na czas, który ma być naszym sprawdzianem formy...
Fajnie się jechało, jednakże było bardzo mokro w porównaniu do czwartkowowczesnoporankowego wyjazdu... A błotnik mam na poczcie ;/

kilka zdjątek:

vol w nowej chuście © vol7

Granitowy głaz z Tatr, na błoniach, poświęcony Janowi Pawłowi II © vol7

Ekipa w lasach Zabierzowskich © vol7

trasa: dom => Poczta Główna => Plac Wszystkich Świętych => błonia => AZS => nad Rudawą... => Bronowice => Rząska => Szczyglice => Balice => Dol. Grzybowska => Kleszczów => Aleksandrowice => Balice => Szczyglice => Rząska => Bronowice => nad Rudawą => AZS => błonia => Plac Wszystkich Świętych => Poczta Główna => dom

vol7
| 22:29 środa, 28 października 2009 | linkuj No na razie z chusty jestem zadowolony, zobaczymy jak będzie niedługo, cały sezon jesienno-zimowo-wiosenny przed nią... Poczekamy zobaczymy... Plus - podoba mi się nawet wzór :)
vanhelsing
| 20:45 środa, 28 października 2009 | linkuj Ta chusta za 15 zł jest świetna, ja mam swoją już prawie rok i nic się nie z nią nie dzieje, nie straciła na elastyczności i szwy się trzymają :)
robin
| 12:10 środa, 28 października 2009 | linkuj MAXKADBardzo lubię kolegę Vol7 i nie chcę, aby miał błędy na blogu, więc piszę - a tak naprawdę to zazdroszczę mu takiej fajnej ekipy na jazdy i zastanawiam się dlaczego ja zamiast jeździć na studiach w AZS-ie wolałem piwo i dyskoteki. Pozdrawiam
MAXKAD
| 10:58 środa, 28 października 2009 | linkuj ot widział troszkę inaczej to zinterpretowałem i głupio wyszło
| 10:48 środa, 28 października 2009 | linkuj Nicram - znowu się poprawiłem ;p
Max - chodzi o literówkę Tart
MAXKAD
| 05:58 środa, 28 października 2009 | linkuj Co to jest takiego głaz z Tart
wstyd robin przecie to na Błoniach
nicram
| 23:28 wtorek, 27 października 2009 | linkuj hehehe... zamieszałem... nie! ja to nie kuba :] trener... to mój bdb kumpel, ale nie ma co się tu rozwodzić, spotkamy się na rowerach i wtedy pogawędzimy.
vol7
| 23:15 wtorek, 27 października 2009 | linkuj Dobra, ja Cię nie kojarzyłem z bs po prostu ;) poprawiam się ;)
| 23:05 wtorek, 27 października 2009 | linkuj Haha... No cóż... Jakoś trza napisać ;p
| 23:04 wtorek, 27 października 2009 | linkuj Cicho!
"Każdemu pomyłka zdarzyć się może"- rzekł Yoda, do swego Padawana
A poważnie, jak się pisze opis wyjazdu na nudnym jak flaki z olejem wykładzie z fizyki, jednocześnie grając w państwa-miasta to tak to czasem jest...
A co do lessów, to są tam, tylko dalej, bliżej Wisły ;p
nicram
| 23:03 wtorek, 27 października 2009 | linkuj "trener kuba" hahaha a to dobre! :] właśnie mi humorek poprawiłeś :D zmieńcie pory "zlotów" to będę z Wami jeździł...

Pozdrowionka! :]
robin
| 21:59 wtorek, 27 października 2009 | linkuj Fajnie jeździcie! Co to jest takiego głaz z Tart? I dlaczego lesy Zabierzowskie? chodziło Ci może o lessy jako rodzaj ziemi? :) Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zegar