Komentarze 0

Dzisiaj wycieczka z SKT... Pojechaliśmy w składzie: ja, Jumi, Sławek oraz jego koleżanka (także nauczycielka)... Wyjechaliśmy z Krowodrzej i pojechaliśmy do Ojcowa, gdzie mieliśmy krótki odpoczynek. Końcowym punktem wycieczki było Grodzisko... Powrót nie zapowiadał się kolorowo, gdyż niebo miało brunatny kolor, ale jednak do samych rogatek dojechaliśmy bez deszczu... Tutaj się rozdzieliliśmy. "Kółko" wróciło do KRK, a ja pojechałem odwiedzić moją przyjaciółkę i jej brata (także mój kumpel), zamieszkałych w Bibicach... Po drodze troszkę mnie zmoczyło, ale nie było tak źle jakbym się tego spodziewał... Po 3 godzinnym pobycie, bardzo smacznym grillu i wielkiej niespodziance jaka mnie spotkała - wygrana na "loterii" (dosłownie), pojechałem już do domu...

Ogólnie wycieczka bardzo przyjemna, choć trochę mi przeszkadzało "spacerowe" tempo, ale następną w tamte okolice, zrobię już sobie troszkę szybszą... A po KRK miałem śr. 25,2km/h :P

Vmax= 54,4km/h

trasa: dom => Wisła => Dworzec Główny => Nowy Kleparz => miejsce spotkania, gdzieś na Krowodrzy => jakaś tam trasa do Ojcowa => Ojców => Grodzisko => Ojców => znów ta traska => rogatki KRK => Zielonki => Bibice => znów bliżej nie określona trasa => Górka Narodowa => Wita Stwosza => tunel => Dworzec Główny => Wisła => dom