Dzisiaj z Michem pojechaliśmy

Sobota, 9 lutego 2008 · dodano: 09.02.2008 | Komentarze 7

Dzisiaj z Michem pojechaliśmy do Ojcowa, co prawda celem pierwotnie była Pieskowa Skała, jednakże zmęczenie dawało nam sie już we znaki w drodze do Ojcowa... Okazało się, że troszkę przeceniliśmy nasze siły i te 60km nas jednak rozłożyło... Trzeba następnym razem rozważniej planować wycieczki...
Wyjechaliśmy przy 1,8*C, jadąc poprzez Kraków temperatura wzrosła do 5,3*C, wracając natomiast wynosiła 2,3*C...
Tak więc przetestowałem dobrze swoje nowe nabytki, (w których to tak się oto prezentuję:

Długie spodnie kolarskie ocieplane, czapka pod kask rowerowa, maska na twarz (no wind)... Jednak kupiłem sobie błotnik na tył, a i tak byłem brudny...

Skałki w Dolinie Prądnika:

Michu przy Bramie Krakowskiej:

Ja przy Bramie Krakowskiej:

Michu na tle punktu widokowego w Ojcowie:

Zamek w Ojcowie:

Vmax = 48,9 km/h

Trasa: dom => poczta => dom => Starowiślna => Dworzec Główny => Nowy Kleparz => Park Krowoderski => Zielonki => Trojanowice => Januszowice => Prądnik Korzkiewski => Dolina Prądnika => Brama Krakowska => Ojców => Skała => Cianowice => Brzozówka => Przybysławice => Januszowice => Trojanowice => Zielonki => Park Krowoderski => Nowy Kleparz => Planty => Starowiślna => Lwowska = Wielicka => dom

Pixon
| 21:31 poniedziałek, 11 lutego 2008 | linkuj piękne tereny, w te wakacje planujemy przez nie przejeżdżać.

Napisz na gg 3076207
Galen
| 08:50 niedziela, 10 lutego 2008 | linkuj vol7 a to bardzo dobrze :]
djk71
| 23:04 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj Te tereny jeszcze przede mną.
Pamiętam tylko z pieszych wędrówek sprzed wielu wielu lat.
vanhelsing
| 20:30 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj hehe ja też sobię skopiuję trasę. bo w lecie zamierzam się tam właśnie wybrać :)
Pozdro ;)
vol7
| 20:07 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj Galen - kupiłem o połowę taniej teraz niż było w czerwcu ;]
michuroztocz
| 19:50 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj Czekałem aż napiszesz notkę, bo przynajmniej skopiuję sobię trasę - nie pamiętam wszystkiego :D
Galen
| 19:48 sobota, 9 lutego 2008 | linkuj Fantastyczne skalki!!! Na zakupy troszke pozno sie zdecydowales. Zima juz sie konczy, a poza sezonem pewnie bylo by duzo taniej :]

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa empot