Burza nad Krakowem...
Z Marcinem

Niedziela, 13 lipca 2008 · dodano: 13.07.2008 | Komentarze 0

Z Marcinem do Tyńca, później na Dąbie i przez Koronę do domu...
Nad nami ciągle krążyła burza, w końcu, gdy rozmawiałem z Marcinem przed jego domem, zaczęły błyskawice śmigać nam nad głowami, więc postanowiłem wrócić do domu... Tak szybko od Marcina jeszcze nie wróciłem nigdy :D
Na Koronie na światłach złapał mnie deszcz, jak dojechałem do przystanku na Limanowskiego już lało, schroniłem się dopiero na przystanku na Powstańców Śląskich, gdzie to poczekałem ładne ponad 10 minut, w których to obejrzałem oberwanie chmury, zmarzłem i dodatkowo zmokłem... W deszczu nie jedzie się tak źle... Źle to się jedzie dopiero PO deszczu!!! Kałuże takie, że byłem bardziej mokry niż po tej całej ulewie ;p

P.S.: Ładnie łupnęło byłem na Stradomiu, na oko jakieś 3 km ode mnie - ludzie kucali i zakrywali głowy :-)

trasa: dom => Korona => dom Marcina => tor kajakowy => Tyniec => tor kajakowy => Wawel => Dąbie => dom Marcina => Korona => dom