Wreszcie rowerek...
Po chorobie

Niedziela, 28 września 2008 · dodano: 28.09.2008 | Komentarze 3

Po chorobie kolan i trzytygodniowym odpoczynku od rowerka, dzisiaj pierwszy dłuższy wyjazd... Mianowicie pojechałem sobie dzisiaj do Agi, żeby zawieść książkę, ale jej nie było, to pojechałem do Micha, a z nim mieliśmy uderzyć na Lasek i Tyniec... Jednak Michałowi poszła linka od przedniej przerzutki, więc tylko odprowadziłem do domu. Stamtąd pojechałem zrealizować swój niecny plan i podjechałem pod Zoo z czasem 7:55, choć myślałem, że będzie szybciej... Zjechałem koło klasztoru i udałem się do Tyńca...
Tak wygląda jeszcze nieukończona kładka dla rowerzystów od strony Lasku Wolskiego:

Po przejechaniu standardową drogą na drugą stronę Wisły, zobaczyłem, że się trochę spiętrzyła:

Z toru już szybko do domu. Jechałem tylko 29 minut, co daje mi średnią: 28km/h
Wziąłem książkę i pojechałem zawieść ją ponownie do Agi, tym razem już była :)

P.S.: Wyjechałem w ocieplanych kolarkach i polarze, a później się przebrałem w krótkie i koszulkę - było ciepło ;) TAK TRZYMAJ POGODO! :D

trasa: dom => Prokocim => dom Agi => Kabel => dom Micha => dom => Starowiślna => Rynek Główny => AGH => Lea => Błonia => Zoo => Klasztor na Bielanach => tor kajakowy => Korona => dom => Prokocim => dom Agi => dom

robin
| 10:16 poniedziałek, 29 września 2008 | linkuj Wszyscy czekają na kładeczkę, będziemy śmigać pętelki. Pozdrawiam
Galen
| 00:31 poniedziałek, 29 września 2008 | linkuj Inwestycja zapowiada się przyjemnie. Oby tylko nie spierniczyli wykończenia np. fazowana kostką :]
Pozdrawiam!
shem
| 20:40 niedziela, 28 września 2008 | linkuj Już się nie mogę doczekać kiedy skończą budować tą kładkę, będzie można bezproblemowo śmigać na drugą stronę Wisły ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciaob