Krwiodawstwo!!

Rano tramwajem

Wtorek, 21 października 2008 · dodano: 21.10.2008 | Komentarze 8

Rano tramwajem (sic!) oddać krew na ulicę RZEŹNICZĄ ;D dostałem 8 czekolad, soczek, herbatkę i szyneczkę w puszce, a także - nowość! Była specjalna akcja i dostałem darmowy bilet na targi książki w Krakowie oraz talon na dwie publikację wydawnictwa PWN... Bardzo fajna inicjatywa! :)
Później jeździło mi się przez to trochę kiepsko, no ale pojechałem do Micha, później do Bikershop'u po hak do przerzutki i te @#%$^&%^$*!@ dały mi inny i zapewniały, że będzie pasować!! SKANDAL!! OMIJAJCIE TEN SKLEP Z DALEKA!!!
Później musiałem jechać na trening strzelecki i kupiłem dla kolegi (już w Secesji) lampkę. Postrzelałem i postanowiłem w 13 minut (bo tyle miałem czasu do zamknięcia sklepu) pojechać do tych kretynów z bożej łaski, sprzedawców i wymieniłem ten głupi hak... Zawiozłem go Michowi i tyle było dzisiaj jeżdżenia...

tak wyglądają jedne z drzwi w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej ;D :

O! - a to moje! :D

Znamy także już odpowiedź na pytanie nurtujące świat od dawien dawna!! - "Skąd biorą się śmietniki?":

trasa: dom => dom Micha => dom => Korona => Wawel => Jubilat => Bikershop => Jubilat => Mateczny => dom Micha => dom => dwa ronda => strzelnica => R. Mogilskie => Bikershop => Wawel => Korona => dom Micha => dom

michu | 07:10 piątek, 24 października 2008 | linkuj Cholera, miało być do mojej ramy :P Na usprawiedliwienie dodam, że jest godzina 7 rano :P
michu | 07:09 piątek, 24 października 2008 | linkuj Szlag by ich trafił... co ja poradzę, że tylko tam można dostać hak do mojej przerzutki? :( (w bardzo promocyjnej cenie, tj. 40zł)
Kaśka Łańcuchowa ;) | 19:58 czwartek, 23 października 2008 | linkuj ładne zdjęcia. Interesujący blog. Pozdrowionka :)
vol7
| 17:32 środa, 22 października 2008 | linkuj Scrubby - cóż... Jakoś nikt o tym nie wspomniał ;) a i oddaje się 450ml krwi + 50ml na badania
mavic - oddaj kiedy masz czas ;)
robin - olać ich ;p
robin
| 22:38 wtorek, 21 października 2008 | linkuj Co do sklepu, popieram, byłem tam raz w życiu i niech tak zostanie, tzn. nie chodzi o moje krótkie życie :-) tylko ten raz w sklepie. Pozdrawiam
SCRUBBY
| 22:15 wtorek, 21 października 2008 | linkuj "Poczekam na jakąś ciekawą inicjatywę i też oddam krew."

Nie czekaj - każdy dzień jest równie dobry na rzucenie palenia, zaczęcie dbania o siebie,m zaczęcia oddawania krwi.
| 22:13 wtorek, 21 października 2008 | linkuj Przed i po oddawaniu krwi powinno unikać się wysiłku min. 1 dzień. 200 ml krwi to przepiękny dar lecz pamiętaj o swoim zdrowiu.

Ratownik Rowerowy - Scrubby
mavic
| 22:09 wtorek, 21 października 2008 | linkuj Śmietniki :D :D
Poczekam na jakąś ciekawą inicjatywę i też oddam krew.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zezca