Do Huty, bo była sprawa

Piątek, 5 grudnia 2008 · dodano: 05.12.2008 | Komentarze 5

Do Huty, bo była sprawa po szkole... Problemem są korki i nieuprzejmość kierowców, ale nie mam ochoty o tym pisać, brak mi słów po prostu...
Powiem tak - OPANUJCIE SIĘ tzw. "kierowcy po szkoleniu" ;/ zmieścimy się razem na jednej ulicy ;/ tak samo i ludzie chodzący po ścieżkach... Dzisiaj się wpieprzyłem w jednego gościa ;/ albo grupka rushoffyh dzieffcyniek na Mogilskim na ścieżce ;/
Później do domu, żeby wziąć aparat i bez obiadu pojechałem po kolegę Filipa, z którym to pojechaliśmy do Tyńca... Myślę, że trasa była w porządku, poza tempem ;p ale to też moja wina, bo nie do końca byłem na siłach...

Trochę zdjęć:

z tego jestem dumny:

dwóch durniów, którzy nie mają co robić po nocach tylko na rowerach jeżdżą:

Praca przy kładce nad Wisłą przy torze kajakowym wre ;)

trasa: dom => Starowiślna => Dworzec Główny => Rondo Mogilskie => Olszyny => Dobrego Pasterza => 29 Listopada => Wita Stwosza => tunel => Rynek => Starowiślna => dom => Kurdwanów => Sławka => Bonarka => Wawel => bulwary => tor kajakowy => bulwary => Skałki Twardowskiego => Kapelanka => Łagiewniki => Korona => dom

vanhelsing
| 13:31 niedziela, 7 grudnia 2008 | linkuj Ja ostatnio więcej życzliwości doczekałem się od kierowców Tirów niż od zwykłych samochodziarzy... Ano fakt, trzeba się przyzwyczaić..
shem
| 17:28 sobota, 6 grudnia 2008 | linkuj Foty czadowe. A do zachowania kierowców trzeba się przyzwyczaić żeby się nie denerwować na drogach. Pzdr
DARIUSZ79
| 07:38 sobota, 6 grudnia 2008 | linkuj Nocny widok na tor kajakowy :D mój cel na następny rok :) Pozdr Dariusz
vol7
| 23:54 piątek, 5 grudnia 2008 | linkuj Dzięki za Kamedułów... No cóż... Ja jutro odwiedzam chorzowskie zoo... To pewnie przy następnym wpisie wrzucę parę fotek :)
Pozdrawiam :-)
robin
| 23:47 piątek, 5 grudnia 2008 | linkuj O widzę, że pracują nawet po zmroku, ja dziś bez rowerka (serwis), jutro rano po niego jadę do centrum. Znowu masz ładne Kameduły ;-) Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa czase