3500km przebite!! (a miało

Piątek, 12 grudnia 2008 · dodano: 12.12.2008 | Komentarze 3

3500km przebite!! (a miało być więcej :( )

No więc dzisiaj za namową Robin'a pojechaliśmy do Piekar po parę zdjęć...

Oto one ;p

Bardzo fajną ścieżkę rowerową zrobili za wodociągami od strony Wisły, a od Robina, dowiedziałem się odnośnie paru rzeczy, paru ciekawych rzeczy ;p Opiszę je dokładniej, jak zrobię tym rzeczom zdjęcia ;)

Robin - wybacz tempo ;)

trasa: dom => Korona => Wawel => Salwator => most Zwierzyniecki => Piekary => Salwator => Galeria Kazimierz => dom

P.S.: Dodam, że dzisiejsza pełnia jest najjaśniejszą pełnią Kiężyca 2008 !! A to dlatego, że Księżyc znajduje się w perygeum - czyli jest najbliżej Ziemi w roku... Oddziałuje to także na morza i oceany, ale nieznacznie, dzisiejszy nocny przypływ będzie wyższy o ok. 15cm w stosunku do normalnych...

I jeszcze zdjęcie z dzisiaj z Rynku, oczywiście ruszone, ale fajne ;]

robin
| 11:59 sobota, 13 grudnia 2008 | linkuj Wczoraj księżyc był za mgiełką! nawet nie brałem w nocy aparatu. hej
vanhelsing
| 20:49 piątek, 12 grudnia 2008 | linkuj O, znowu ciekawostka astronomiczna :) Hmm, z tymi pływami to chyba ciężko w Polsce zauważyć, bo są minimalne przecież nad Bałtykiem :)
robin
| 20:16 piątek, 12 grudnia 2008 | linkuj Hej! Ja takiego zoomu dziś nie miałem, moja średnia słabsza, bo te 7 km. rano do pracy to light, żeby się nie spocić. Dzięki za jazdę do następnego. cześć

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ktakj