Umyłem rower ;D

Dobra,

Sobota, 20 grudnia 2008 · dodano: 20.12.2008 | Komentarze 7

Dobra, jak będzie wycieczka to tutaj wpiszę, ale chciałem się pochwalić :D

Mama mnie chce z domu wygonić ;p

Przed myciem:

w trakcie:

i po umyciu:

Świci się jak psu jojca! :D

trasa: pokój => wanna => pokój

Później też z Marcinem bieganie po bulwarach 12,4km w ok 2godziny... Fajnie było, tylko, że trochę deszcz siąpił...
trasa: dom => most powstańców śląskich => bulwary wiślane => Wawel => Salwator => Wawel => most powstańców śląskich => dom

Kategoria .: Zdjęcia :.

SCRUBBY
| 00:01 niedziela, 21 grudnia 2008 | linkuj A ja zamiast do wanny, to śmigam na ciśnieniową myjnię ręczną. Wszystkim na tej myjni "cenka opada" jak wjeżdża na nią opatulony... w odblaskach ... z lampkami ... koleś na rowerze i wpasowuje się do mycia. Różnica: oni płacą za mycie 10-15 pln mnie wystarcza 2 pln :-)))
robin
| 20:52 sobota, 20 grudnia 2008 | linkuj Mamie się nie dziwię, mnie żona pewnie też by goniła, ale już nie takie rzeczy widziała w wannie. Pozdrawiam
vol7
| 20:23 sobota, 20 grudnia 2008 | linkuj Dodatkowo dzisiaj mnie Marcin wyciągnął na bieganie... W sumie to dwie godziny po bulwarach biegaliśmy... Kurde, ja to dziwny jestem ;p W sumie to 12,4km przebiegliśmy... Fajnie nawet było ;)
miciu22
| 19:10 sobota, 20 grudnia 2008 | linkuj Dobre :D Ja dopiero jak rozbiorę rower w mak, to myjuniam go w wannie, a to nastąpi jak spadnie śnieg i będę śmigał na zimówce.
vol7
| 17:21 sobota, 20 grudnia 2008 | linkuj A dziękuję :-)
djk71
| 17:13 sobota, 20 grudnia 2008 | linkuj Dopiero dziś zobaczyłem Bikerism. Dobre ;)
vanhelsing
| 16:25 sobota, 20 grudnia 2008 | linkuj Coś mi się zdaje, że jutro takie same zdjęcia będą u mnie :P Tylko się jeszcze zastanawiam nad rozebraniem przerzutek, pancerzy oraz wyjęciem amorka i kół :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa woscs