Urodzinowe zakupy

Wtorek, 13 stycznia 2009 · dodano: 13.01.2009 | Komentarze 3

Plany były inne, ale jak to plany - lubią się zmieniać.
Tak więc, po próbnej maturze z geografii pojechałem sobie do M1, żeby mamie coś tam kupić... Postanowiłem pojeździć sobie po sklepach coby kupić parę części...

I oto wyniki:
korba SLX '09 (zdjęcia jak dojdzie)
łańcuch XT ULTEGRA
torebka na narzędzia ( fajna, będzie na ramę )
nakładki na SPD, żeby można było jeździć np do szkoły, nie zmieniając butów
oraz kaseta SLX :D

zdjęcia z urodzinowego spaceru:

tym teraz robię zdjęcia! jak wywołam to wrzucę!:

trasa: dom => Secesja => M1 => Revor => Mogilska => Rowmix => Maverick => Rondo Mogilskie (szlag mnie trafi przez tych ludzi chodzących po ścieżkach!!) => Plac Matejki => Rynek Główny => Błonia => Bikershop => Windsport => Ando => Korona => dom

P.S.: I tak oto kasa z wczorajszych urodzin poszła w rower :P
P.P.S.: Co dostałem od Dziewczyny na urodziny: :D:D

robin
| 13:34 czwartek, 15 stycznia 2009 | linkuj Ty to potrafisz nawet z kasety zrobić arcydzieło. Pozdrawiam
vol7
| 15:06 środa, 14 stycznia 2009 | linkuj Maciek - kupuj teraz, bo później będzie kiepsko... Ja kupiłem korbę za 269zł (w poniedziałek), a już dzisiaj widziałem ją za 419zł !!
maciek320bike
| 00:14 środa, 14 stycznia 2009 | linkuj Widze, ze duzo osob kupuje zestaw SLX, ja tez zamierzam, ale koszty troche przerazaja:) pozdro

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa baczy