Kolejny wiosenny wyjazd

Środa, 4 marca 2009 · dodano: 04.03.2009 | Komentarze 6

Znowu piękna pogoda, no nie można przepuścić takiej okazji!
Jak już doczekałem się na obiad ruszyłem bez obciążenia w stronę Tyńca...
Księcia Józefa jechało się doszyć przyjemnie, ruch był znośny... Do kładki miałem średnią 25,6km/h, ale za kładką miałem już tylko 24km/h, nie mam pojęcia jak to błoto tam mogło mnie tak spowolnić!
Do domu było już niestety pod wiatr i nie wyciągnąłem już średniej, a ledwie utrzymałem, a korki już pod domem mnie dobiły...
Fotka z czasów ostatnich, jak jeszcze śnieg był widywany w Krakowie, z ronda Mogilskiego z cyklu => życie Krakowa (z nutką artyzmu? :P ):

Samotność © vol7

trasa: dom => Korona => Wawel => dom Marcina => Salwator => ul. Księcia Józefa => kładka => tor kajakowy => bulwary => Korona => dom => poczta => dom

vol7
| 15:45 czwartek, 5 marca 2009 | linkuj van -> zwłaszcza, że nie piję ; p
BananowaŻaba -> spoko ;] jeszcze Cię dorwę! Nu! Poga di!
robin -> Ciebie też złapię ;)
robin
| 12:53 czwartek, 5 marca 2009 | linkuj A my się prawie minęliśmy, prawie ... Ale ścieżki nam się skrzyżowały. Pozdrawiam
bananafrog
| 19:55 środa, 4 marca 2009 | linkuj Ja załapałem dopiero w momencie jak Cię mijałem. Do następnego!
vanhelsing
| 19:43 środa, 4 marca 2009 | linkuj Z nutką alkoholizmu ta fotka :D
vol7
| 19:31 środa, 4 marca 2009 | linkuj Hejka! Nie załapałem, że to Ty!
Następnym razem trzeba się zatrzymać i pojedziemy dalej razem ;]
Do następnego!
bananafrog
| 19:09 środa, 4 marca 2009 | linkuj Cześć, Vol7! Minęliśmy się dzisiaj na alejce wzdłuż Księcia Józefa. W ostatniej chwili rozpoznałem Twojego Kelly'sa. Pozdrawiam!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mawio