A więc: dnia dzisiejszego,

Niedziela, 18 marca 2007 · dodano: 18.03.2007 | Komentarze 3

A więc: dnia dzisiejszego, w chwili ostatniej zdecydowałem się wyjść na rower...
Jeździłem z jedynym moim przyjacielem z tego zapyziałego miasta jakim jest Kraków (bleee). Niestety z racji złego samopoczucia kolegi musieliśmy wrócić wcześniej z trasy zaplanowanej na ładne 40-60km... Ale rower zdążyłem przetestować "w terenie", traska koło telewizji na Krzemionkach w Krakowie nie jest może wymagająca, ale można wypróbować hamulce i oponki (przyczepność dokładnie rzecz biorąc)... Przy tej okazji odkryłem mały mankament nowego roweru { ;( }, mianowicie jest on za lekki (!), przy większym podjeździe podnosiło mi przód i o mało co bym się kilkakrotnie nie przewrócił... Ale tak to, to rower "chodzi jak ta lala" :)

trasa: dom => Telewizja na Krzemionkach (odcinek terenowy) => Wisła (prawie pod Wawel) => dom => dom Micha => dom

Kategoria .: do 50km :.

myszka;) | 19:20 poniedziałek, 19 marca 2007 | linkuj bloga nie posiadam, a nick taki sam jak ten tutaj;)
vol7 | 21:45 niedziela, 18 marca 2007 | linkuj mogłabyś podać swój nick z OC-F tudzież, adres swojego bloga (beznadziejna nazwa na to co ja tutaj piszę, to nie jest blog tylko statystyki rowerowe ;/ ) ?
myszka;) | 19:37 niedziela, 18 marca 2007 | linkuj ajefajny z Ciebie gosc:) jak tak czytam Twoje posty na forum OC to tylko coraz bardziej Cie lubie:P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzpok