No! Wreszcie jakiś "porządny"

Sobota, 31 marca 2007 · dodano: 31.03.2007 | Komentarze 0

No! Wreszcie jakiś "porządny" dystans!
Zebrałem się w sobie i pojeździłem jak się patrzy, a i w terenie się pobawiłem (ale tylko na podjazdach - zjazdy miałem asfaltowe)...
Przeżyliśmy (ja i rowerek) chrzest bojowy :D
Jadąc traską do skakania (przypadkiem oczywiście : P ) skakałem sobie z kolegą na skałkach w lesie... Jechałem pierwszy i chcą się lepiej wybić rozpędziłem się do około 20km/h, wjechałem na skałę wapienną, która okazała się BARDZO śliska - koło mi się ześlizgnęło, straciłem panowanie nad maszyną, pojechałem w las - drzeow przede mną <panika> - tylny hamulec wciśnięty do oporu i blokada koła, no to ja za przedni i... ryp przez kierownicę (ostatnio przez kierownicę przeleciałem jakoś 7 lat temu : P )... Rower ocalał (ale liczniczek pęk na dwoje pod wpływem naporu mojej klatki piersiowej w trakcie "lotu" przez kierownicę... mam ocharatane kolano, obolałą szczękę i poranioną górną wargę (głupie igły na ściółce : P)...
Kolega powiedział, że "dobrze, że nic mi się nie stało, bo nie wyglądało to najlepiej" - chyba znowu zacznę jeździć w kasku :P...
I ustanowiłem nowy rekord prędkości na tym rowerze = 58km/h

trasa: dom => Wisła => "Grunwald" => Skałki Twardowskiego => Bulwary Wiślane => Tyniec => Autostrada A4 => Bielany => Lasek Wolski (nie będę się rozdrabniał, gdzie dokładnie) => Błonia => Wawel => "Grunwald" => Skałki Twardowskiego (wypadek) => "Grunwald" => Wawel => Rynek => Wawel => Wisła => dom