I Nohohucki Biathlon Rowerowy - czyli moje pierwsze zwycięstwo!!

Niedziela, 30 sierpnia 2009 · dodano: 30.08.2009 | Komentarze 3

Wystartowałem w tej imprezie, z racji tego, że Golonka za dużo chciał ze mnie mięsa zedrzeć za start - i nie żałuję swojej decyzji... Poza tym, ani razu w tym roku nie udało mi się nigdzie wystartować, to matura, to coś innego, więc trzeba było w końcu ;)

Start był pod bramą stadionu KS Hutnik. Powoli ludzie startowali, po 5 osób, co 5 minut... Był to właściwie mój pierwszy start w M2, więc trema i w ogóle, bo przecież 19-30 lat, to trochę starsi i silniejsi mogli jechać... Ale jednak było dobrze... Wystartowałem pierwszy z mojej grupy i wybiłem się do przodu, ale kolega na kurierce bez problemu mnie wyprzedził, więc go zacząłem gonić, płuca przy nim wypluwałem na tym asfalcie... Jak zaczął się teren z czerwoną błotną gliną, zamiast podłoża, to go wyprzedziłem... W terenie nie pomagały mu za bardzo szosowe oponki... Na strzelnicę przyjechałem pierwszy, ryp na ziemię, ładuj karabin i BANG... 2/5 w tarczę... Mało, ale i tak lepiej niż na treningu... (w ogóle kiedyś to z pneumatyka kilka 1 miejsc, a tu strzela się zupełnie inaczej - pozycja leżąca, 50m, KBKS...)... Hop na rower i wracamy na metę... Trochę wolniej terenem, bo przecież zaraz mnie dogoni ten na kolarce, trzeba było zachować siły, i było ok, na asfalcie kilka osób z poprzednich startów wyprzedziłem... Ostatnią prostą znowu wypluwam płuca, ale jednak sam finisz spokojnie, bez trzymanki... Duża przewaga ponad minutę na kurierem... Bardzo szybki wyścig... I pierwszy raz mi się na podjeździe w terenie wypiął SPD :P

3 minuty karne za 3 pudła... Czas łączny ok. 26minut (w tym 2 na strzelanie)...
Ostatecznie:

1 miejsce w kat. M2 !! ;D

Później się trochę pokręciliśmy, zjedliśmy kiełbaski z grilla i kotleciki, później było trochę gorzej... Organizacja się posypała... Miały być puchary dla najlepszych, dostałem tylko dyplom na scenie, bez pudła, a nagrody sobie wybieraliśmy ze wszystkich dostępnych... No cóż... Wybrałem torbę podsiodłową Rockrider 0,4L... Spodobała mi się, to jej nie sprzedam, jutro sobie ją przetestuję ;)

Atmosfera super, znakomici przeciwnicy, było dużo zabawy, organizacja raczej przeciętnie, ale chętnie wystartuję w przyszłym roku :)
Pozdrawiam nowo poznanych ;)

Zdjęcia (będzie więcej jak organizator udostępni):

Wręczenie dyplomu przez Przewodniczącego Dzielnicy Nowa Huta © vol7

Moje pierwsze Pierwsze Miejsce ;) © vol7

Na dyplomie leży łuska od pierwszej kuli, którą trafiłem w biathlonkę ;)

trasa: KS Hutnik => duże zadupia Nowej Huty, dużo błota i wody => strzelnica => duże zadupia Nowej Huty, dużo błota i wody => meta ;p