• Sprzęt Kelly's Magnus slick

Mocno

Niedziela, 27 września 2009 · dodano: 27.09.2009 | Komentarze 0

Pojechałem odebrać od kuzynostwa moją pompkę... Dawno jej nie miałem, a poza tym przyda się w najbliższych dniach :)
W stronę TAM było spokojnie, szybkie tempo i fajnie się jechało, choć ludzi na bulwarach wiślanych od cholery... Co gorsza, przekonałem się, że nawet rowerzyści mogą być ordynarni w stosunku do siebie na wzajem ;/ Jakiś buc jechał prosto na mnie i jeszcze się darł, gdzie się wpycham... CHAM!
Za Skawiną nabrałem tempa, szybko i spokojnie... Pojechałem też na piknik rowerowy w Brzeźnicy, gdzie dorwałem mapkę opisującą przebieg Pierwszej Pętli Rowerowej "Kraków - Brzeźnica - Kraków" szlakami Greenways i innymi rowerowo-pieszymi...
Później już powrót do Wielkich Dróg i do domu rodzinki... Posiedziałem chwilkę i później Z POWROTEM... Ale tutaj jechało się już dużo gorzej, zmęczenie + wmordęwind, to kiepscy kompani... Jednak jakoś mi się udało i nawet niezły czas wyszedł...

trasa: dom => parowozownia Płaszów => Korona => Fotel Horum => tor kajakowy => Tyniec => Skawina => Brzeźnica => Wielkie Drogi => dom ciotki => Wielkie Drogi => Skawina => Tyniec => tor kajakowy => Fotel Horum => Korona => dom