• Temperatura -18.0°C

-18ºC !!

Niedziela, 20 grudnia 2009 · dodano: 20.12.2009 | Komentarze 5

Niesamowita nocna przejażdżka w trzaskającym mrozie!!!

Tak jest -18ºC !!! Co prawda, tylko od Michała do mnie (bo wczoraj mu pożyczyłem rower), ale jednak!
Super się jechało na śniegu! I do tego to trzeszczenie pod kołami... Do tego jechałem w płaszczu i glanach ! :D

kokpit:

kokpit przy -18 stopniach © vol7

i jeszcze dzisiejsza sesja ptaszków na śniegu:
wróbelek:
Wróbelek © vol7

a to chyba Kania jest, choć nie jestem pewien, skubana zaatakowała gołębia swojej wielkości, choć jej zwiał, to spłoszyła wszystkie ptaki z okolicy na jakieś 5 minut!
Ptak drapieżny © vol7

trasa: dom Michała => dom

robin
| 12:55 piątek, 25 grudnia 2009 | linkuj Wesołych, Spokojnych, Zdrowych, Smacznych, Rodzinnych i okołoRowerowych Świąt Ci życzę.
kundello21
| 11:27 poniedziałek, 21 grudnia 2009 | linkuj Chcecie mieć matowe rowery?:) żeby uzyskać taki efekt, należy zaopatrzyć sie w specjalny proszek którym posypywane są pasy uliczne zaraz po malowaniu. Czyli psikamy element lakierem bezbarwnym i sypiemy:D
Ty w glanach, a ja w trepach :)
vol7 | 09:38 poniedziałek, 21 grudnia 2009 | linkuj Djablica...
Specjalnie dla Ciebie zrobię sobie jeszcze jedną rundkę, może dzisiaj i wtedy zrobię zdjęcie! :)

Eastern...
Jest naprawdę świetny efekt, o takim lakierze zawsze marzyłem, żeby był matowy, bo wtedy ma w sobie taki połysk ;-)
Djablica | 23:17 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj Prosimy o zdjęcie w płaszczu i glanach na rowerze!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jlrek