Kelly's Magnus 2oo6 mod by vol7 2o1o... Grand premiere!

Sobota, 27 marca 2010 · dodano: 27.03.2010 | Komentarze 6

Kelly's Magnus 2oo6 mod by vol7 2o1o... Grand premiere! © vol7

Testy nowego osprzętu © vol7

Długo oczekiwana premiera w wydaniu mojej maszyny...
Oto lista zmian:
- amortyzator FOX F80
- łańcuch Wipperman Connex 900
- hamulec przód Avid 7
- stery Accent
- linki Accent
- pancerze Accent
- i ogólnie go wypucowałem ;D

Rower został przeze mnie także zważony:
Waga Magnuska :) © vol7

Jestem szalenie zadowolony, zbiłem z niego już ponad 2kg odkąd go kupiłem...
Stary amorek zostawiam sobie, bo składam jeszcze mieszczucha/zimówkę, która swoją premierę będzie miała koło maja...
Praca FOX'a? Boże! MARZENIE i POEZJA normalnie! Świat wygląda zupełnie inaczej, po prostu się płynie! I nie będę ukrywał, że biały mi nie pasuje do roweru, ale za tę cenę, to grzech nie brać! :)

Co do dzisiejszego wyjazdu... Najpierw Secesja i praca nad przednią przerzutką, z którą miałem mały problem, ale koledzy zawsze pomogą, pozdrawiam!
Później Kopczyk i pierwsza jazda terenem, później do koleżanki, zawieźć zamówienie, i krótka wizyta w mBike, coby zważyć, podpompować i pocieszyć się :) Pozdrawiam serdecznie chłopaków, którzy są zawsze pomocni !

Szybki telefon do Mateusza i jazda na Sikornik i do Lasku, ale najpierw krótka chwila na meczu Football'u Amerykańskiego na błoniach (swoją drogą, ten sport jest dla mnie zbyt niezrozumiały i brutalny)...
Osobisty sukces - może to placebo, ale zjechałem dzisiaj ściankę, której zawsze się bałem (na platformach, nie była problemem, odkąd mam spd to się bałem)... Fox działa cuda :P
Potem już tylko podjazd pod Zoo i zjazd niebieskim i powrót przez kładkę i bulwarami do domu...

trasa: dom => PKP => Secesja => Kopiec Krakusa => Bonarka => Mateczny => Fotel Horum => Grunwald => Wawel => pracownia => Rynek Główny => mBike => błonia => Salwator => Wilcze Doły => Sikornik => Zoo => Srebrna Góra => kładka => tor kajakowy => Fotel Horum => Korona => dom

P.S.: Dodane wczorajsze 2km, które zrobiłem jeszcze w niepełnej konfiguracji...
Średnia łączna niska, ale za to jakie przeżycie, po takiej długiej przerwie i na takim sprzęcie!!