Kross team

Czwartek, 1 kwietnia 2010 · dodano: 01.04.2010 | Komentarze 7

Stało się i to niespodziewanie dosyć!
Dostałem mail z potwierdzeniem, że zostałem przyjęty do team'u rowerowego Kross'a na ten sezon... Od przyszłego tygodnia zaczynam trenować regularnie, pod okiem fachowca... A teraz najlepsze:

to prezent od firmy kross, dla mnie na nowy sezon ! :D
Więc zaczynamy ściganie!!

a dzisiaj: z Damianem, do lasku i później na lotnisko... Jechało się dobrze, sprzęt się super spisuje, ale trzeba podregulować nowe linki... Zgubiliśmy się na polach, ale dojechaliśmy gdzie chcieliśmy i nawet łanie widziałem :)
I jeszcze jedna sprawa. Ktoś w ciągu zeszłego tygodnia na mojej ulubionej trasie walnął hopkę, a że jechałem na pamięć to amorek mi się wbił do końca, ale jakoś się uratowałem... Grrr...

trasa: dom => Korona => Fotel Horum => Grunwald => błonia => Sikornik => Wilcze Doły => Zoo => Srebrna Góra => OA UJ => Zakamycze => Balice => punkt obserwacyjny => Szczyglice => Rząska => Bronowice => mBike => planty => Secesja => dom

oki
| 05:58 piątek, 2 kwietnia 2010 | linkuj Anonim też się złapał :-)
vol7
| 21:47 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj No dobra, no nie przesadzajmy, bo jakbym walnął jakiegoś speca, to nie było by zabawy ;]
A Michu się złapał :D
vanhelsing
| 20:57 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj Dałbyś coś lepszego 1 kwietnia, a nie, kross jaki brzydki :P
oki
| 17:58 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj Siadło! :D
Anonimowy | 16:44 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj Cóż rower śliczny chociaż to Kross. Tylko dziwię się firmie, że zrobili taką chybioną inwestycję :(
edghaar
| 16:22 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj phi, tez mi cos... ja wlasnie uzgadniam warunki kontraktu ze scott-swisspower team :p
michu | 15:33 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj śliczny!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wkeoc