Praktyczne dzienniki => Dzień 1.

Poniedziałek, 24 maja 2010 · dodano: 24.05.2010 | Komentarze 0

Zacząłem praktyki...
Od razu problem... Nie wziąłem ze sobą regulaminu, który miałem zabrać na praktyki, a kochani prowadzący zamiast zrobić kopię, powiedzieli, że muszę po niego wrócić <#@$^&**>. Tak więc tę wiadomość piszę z domu, zamiast z Czernej...

W każdym razie... Warunki w klasztorze, nie są złe... 3 prysznice i 2 kible na jakieś 16 osób, więc znośnie... Co do pokoju, to nie jestem pewien jak śpię, bo musiałem wrócić do Krakowa, ale chyba w 7 osobowym pokoju będę lulał...

Teraz opis wycieczki:
O 14 wyjechaliśmy z Czernej do Krzeszowic, gdzie oglądaliśmy sobie Zdrój Główny, gdzie sobie tryska źródełko wód siarczanowych, co było czuć w powietrzu, ale to może akurat zasługa deszczu, który lunął chwilę później...
Potem na piechotkę na Zrąb Tenczyński, gdzie znalazłem sobie odcisk ramienionoga, ale, że mi padła bateria w telefonie, to zdjęcia nie mam... Dalej na paluszkach do Skałki pod Brzozą, gdzie z brzozy został już tylko pniaczek (znowu deszcz)... I powoli pod górę przez Puszczę Dulowską do Rudna (największa ulewa), aż na zamek, na który nie weszliśmy "bo mury nasiąkły" (WTF?!), więc rzut oka na pole magmowe i zamek i dalej do byłych kamieniołomów melafirów i wreszcie do domu (w moim wypadku dosłownie)...

Podsumowując - nie byłoby tak źle, gdybym nie musiał wracać się do Krakowa... No ale cóż, tRudno...

Ogólnie - ponad 6,5h błądzenia i łażenia... Przeszliśmy jakoś ponad 10km....