Praktyczne dzienniki => Dzień 4.

Czwartek, 27 maja 2010 · dodano: 27.05.2010 | Komentarze 1

Nie ma co, miało być dzisiaj krótko i spokojnie... Bo czemu by nie? Możnaby sobie odpocząć... Ale nie :p

Od rana busem do czynnego Kamieniołomu dolomitu w Dubiu, gdzie wszędzie walało się białe błoto i widzieliśmy intreuzje wulkaniczne i terefere... Później na butach przez las do następnej wsi, do nieczynnego kamieniołomu karmelitów, gdzie znalazłem koralowce i krynoidy, jakieś tam szczotki z kryształków kalcytu, ale tego nie brałem... Następny kamieniołom to Nowy kamieniołom Dębnik, tu było ciekawiej, znalazłem okaz muszli ramienionoga, w którym zachowały się prekrystalizowane mięśnie zawiasowe muszli (bardzo ciekawy i ładny okaz)... Później mnie nogi bolały już tak bardzo, że jakoś mi nie zależało ;-)

Jeszcze w drodze powrotnej do klasztoru byliśmy w kanieniołomie różanki, gdzie były sobie ładne wapienie krystaliczne, a potem już koniec... Tylko buce wzięły ze sobą klucz od pokoju i godzinę czekałem, żebym mógł wejść po ręcznik i się umyć i ciepła woda się skończyła ;/