Praktyczne dzienniki => Dzień 14.

Wtorek, 8 czerwca 2010 · dodano: 13.06.2010 | Komentarze 2

Kartowanie... Oczywiście zaspałem... Ale spoko, wyszliśmy godzinę później... Niestety nie jechał żaden bus, co oznaczało 1,5h drogę do miejsca, w którym rozpoczynaliśmy praktykę, Nikt nas nie podwiózł, poza jednym dostawczakiem, któremu pomogliśmy znaleźć drogę, aż 1km przejechaliśmy ;-)
Przedzieraliśmy się przez wielkie chaszcze, które irytowały na każdym kroku... Uznaliśmy, że kartowanie nie będzie problemem, jednak okazało się, że jedyne odsłonięcia na trasie to luźne kamienie na polu... Dopiero duuużo później (po długiej wędrówce i dłuższym odpoczynku ;p) znaleźliśmy odsłonięcia zlepieńców myślachowickich. Dalej poszliśmy przez pola, w pełnym słońcu. Błądziliśmy (wydaje mi się, że to mogła być zasługa mapy z lat 60 ubiegłego wieku, które z lekka się zdezaktualizowały, choć nie wszyscy w to wierzą ...), ale dzielnie brnęliśmy przed siebie... Okazało się, że mapa jest na tyle niedokładna, że przeszliśmy dwukrotnie przez wzniesienie, praktycznie nie wiedząc, że to,to o które nam chodziło...
W polu znaleźliśmy dzikie wysypisko, które ktoś podpalił, zaczęły się zajmować już drzewa i sucha trawa, więc zadzwoniłem po Straż Pożarną... Coś im nie szło z przyjazdem, bo jeszcze 2 razy do mnie dzwonili, ale w końcu chyba drugi oddział trafił na miejsce...
Padnięci odpuściliśmy już na dzisiaj i pojechaliśmy do klasztoru. Nie było to do końca przemyślane, bo okazało się, że jutro musimy udać się ponownie w wąwozy filipowickie. I tak szlag trafił nasz dzień wolny...
Dużo przeszliśmy, jeszcze nie wiem ile. od 8:00 do 17:30, gorąc i upał, ponad 30 stopni (!) !