3:58 => wróciłem z roweru :)

Wtorek, 29 czerwca 2010 · dodano: 29.06.2010 | Komentarze 5

Tak jest... Piszę to o 4:10...
Nie mogąc zasnąć, oraz niecierpliwie czekając pierwszych oznak NLC (więcej info), tym razem w Krakowie... Niestety, pogoda dopisała, natomiast same obłoki nie były zbytnio widoczne tego poranka... No cóż - innym razem :)

Obłoki Srebrzyste nad Krakowem w dniu 29.06.2010 - niestety, niezbyt spektakularne © vol7

Ale wiecie... Naprawdę, jestem szczęśliwy... Przejechałem ledwo 5km, w nocy, a właściwie o brzasku, specjalnie wróciłem do domu jeszcze przed świtem => no po prostu cudownie... Ruch znikomy, przyjemny chłodny wiaterek na twarzy... Och... Warto! Naprawdę warto wychodzić na rower o 2:30 w nocy ;]
Tak samo jak wchodzenie przed 3 na Kopiec z aparatem na statywie w jednej ręce, a drugą pchając rower pod górkę - komentarz kogoś schodzącego z kopca: "Kraków mnie zadziwia" (wziąłem to za komplement ;D )
Na samym kopcu też grupka ludzi, popularne miejsce... Żeby tylko nie zaczęli pobierać opłat niedługo ;]

trasa: dom => Kopiec Krakusa => dom

Mateusz | 15:46 wtorek, 29 czerwca 2010 | linkuj :] dzięki, dzięki oklasków Kuba nie trzeba
vol7
| 14:34 wtorek, 29 czerwca 2010 | linkuj No nie! Mateusz, rozbrajasz mnie! Masakra...
Mateusz | 11:39 wtorek, 29 czerwca 2010 | linkuj Kuba ja też wczoraj byłem na rowerze o 00:20. Najpierw po Michała i wyjechaliśmy około 00:20 od niego. Miało być szybko więc szybko się skończyło na schodach :P w rezultacie skrzywiona sztyca i parę obtarć (jak "spadałem " ze schodów to zerowa widoczność pewnie dlatego tak się skończyło). Ale najazd na schody był mistrzowsko szybki :P. A więc nawiązując do jazdy w nocy, tylko z dobrym oświetleniem :D i omijać schody.
link: http://lh3.ggpht.com/_hhbACH9sTZs/TCnbFL_xkjI/AAAAAAAAD6M/PPrHXx38Hj0/s800/20100629053.jpg
vol7
| 10:02 wtorek, 29 czerwca 2010 | linkuj Tak, ale przed wschodem też można i często są nawet efektowniejsze...
tajemniczyjogurt
| 05:27 wtorek, 29 czerwca 2010 | linkuj Ja NLC zawsze obserwowałem wieczorem, po zachodzie słońca.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tbree