Dalej, ale zmęczony [wreszcie 1000km]

Czwartek, 8 lipca 2010 · dodano: 08.07.2010 | Komentarze 0

Cieszę się, że się przejechałem... Mimo, że teraz ze zmęczenia boli mnie głowa, to super się jechało!

Najpierw spokojnym tempem do Balic, po drodze byłyby 3 stłuczki z moim udziałem, ale jak krakowscy kierowcy w dupie mają oczy to trudno...

Niestety zamknęli mi wiadukt na A4, którym chciałem jechać do Morawicy, dlatego musiałem skrócić wyjazd... Pojechałem do Kryspinowa... Super mi się jechało! 45km/h na prostej i tak cały odcinek...
Później już tylko pod klasztor w Tyńcu, gdzie znalazłem oznaczenie stanu wody, z ostatniej powodzi (na oko ponad 3-4m nad korytem rzeki), zjadłem Big Milk'a i pojechałem do domu...
Po drodze zahaczyłem o Instytut, ale indeksu nie odebrałem... Trudno...

trasa: dom => Rynek Główny => Bronowice => Rząska => Szczyglice => Balice => Kryspinów => kładka => tor kajakowy => Tyniec => tor kajakowy => Jubilat => błonia => ING => błonia => Pl. Wszystkich Świętych => dom