Nocny wyścig ulicami Krakowa i... pyrrusowe zwycięstwo

Poniedziałek, 12 lipca 2010 · dodano: 12.07.2010 | Komentarze 2

Nocna jazda, odwieźć siostrę na kolonię. Ona z rodzicami pojechali tramwajem, ja natomiast rowerem... Na miejscu czekaliśmy ładne 1,5h bo kierowca jeździć nie umiał...

Rodzice wracali taryfą... Rzuciłem hasło kto będzie pierwszy...
Cały dystans z Matecznego do Wielickiej jechałem sam, może kilka samochodów mnie minęło... Dojeżdżając do skrzyżowania Wielickiej z Dworcową, jadąc z górki przejechałem na czerwonym, co mnie zgubiło, bo okazało się, że auto jadące za mną, to była taryfa... Wygrałbym i bez przejeżdżania na czerwonym, jednak prędkość zrobiła swoje... W ten oto sposób, moje zwycięstwo było niepełne...

Poza tym, kupiłem sobie okulary w Lidl'u <wstyd ;p>, fajne są nawet... W końcu zestaw z 3 wymiennymi szkłami, szmatką, sznurkiem i pokrowcem za 13,99zł, a te co ja chciałem stały 95zł? :D
Na razie nocny test wykazał, że żółte szkła, są dużo bardziej żółte niż moje poprzednie pomarańczowe, co jednak jest wadą, ale zobaczymy co z tego będzie w dzień...