2 wyjazdy:

Czwartek, 28 czerwca 2007 · dodano: 28.06.2007 | Komentarze 0

1) Do pracy i z powrotem. Michu zaspał i musiałem po niego jechać ;/

trasa: dom => dom Micha => praca => dom (8,74km, w terenie 3, 26min, średnia )

2) Wyjazd na trasę FujiFilm Bike Maratonu... Oczywiście źle wydrukowałem mapę i nigdzie nie trafiłem, ale przejechałem kawałem trasy i powiem, że zjazd był masakryczny (jak tam wjedzie 1000 osób, to polegnie 500)... Gonił mnie deszcz, więc się zmyłem (ale nie z nim, na szczęście ;-) )... Więc parę kilometrów więcej w kołach mam...

trasa: dom => Wisła => Wolnica => sklep rowerowy => Błonia => próby odnalezienia totalnie nie oznakowanej trasy BM => Lasek Wolski => Zakamycze => Rudawa => Błonia => Wawel => Korona => dom (31,94km, w terenie 7, 1h 25min, średnia 22,3)

P.S.: Kupiłem sobie strój kolarski (wreszcie :D), jestem bardzo zadowolony, w niedzielę wrzucę fotki z BM :P

P.S.2: Alkohol (i inne używki) powinien być KATEGORYCZNIE ZAKAZANY (!!!!!), pod groźbą wielomilionowych kar pieniężnych! Dzisiaj przy 30km/h, jakiś zachlany w trupa kretyn wlazł mi pod koła, musiałem skręcić, żeby go nie zabić i sam wpadłbym pod samochód... KUR$&%$*& !!!!! W sumie, gdyby nie strach o rower, to wcale bym nie skręcał, tylko wjechał w niego, tak, żeby dziada poturbować, tak, żeby już nie wstał ;/