Bike Maraton !!

Niedziela, 1 lipca 2007 · dodano: 01.07.2007 | Komentarze 0

#1: Dojazd na BM ok 9 rano...

trasa: dom => Wisła => Wawel => Błonia (7,52km, 3 w terenie, 19min)

#2: MARATON!! Coś co lubię... Start!! (czegoś czego nienawidzę :P) no i świetni ludzie, atmosfera, sprzęt i w ogóle... powiem tak: trasa za krótka i za trudna... nie wiedzieli organizatorzy jak to wypośrodkować... no cóż... może lepiej będzie za rok?

trasa: Błonia => Kopiec Kościuszki => podjazd pod Zoo => trasa po Lasku Wolskim => Zakamycze => trasa do Rudawy => drogą nad Rudawą => Błonia (22,41km, 18km w terenie, 1h 4min, średnia 20,1km/h)

#3: Powrót do domu na obiadek...

trasa: Błonia => Wawel => Wisła => dom (6,84km, 3 w terenie, 20 min)

#4: I znów na Błonia. Ceremonia rozdania nagród, odebrałem dyplom i odprowadziłem kolegę i do domciu, odpocząć...

trasa: dom => Wisła => Wawel => Błonia => ul. Piłsudskiego => Wawel => Wisła => dom (12,78km, 3 w terenie, 35min)

Maraton ukończyłem na 18. miejscu w kategorii M1 (na 56zawodników), 58. miejscu w Open (na 293zawodników)... Jestem zadowolony... ale nie szczęśliwy...

to ja na trasie (uchwycone przez organizatora):