Życiówka!
Dzisiaj wycieczka

Niedziela, 8 lipca 2007 · dodano: 08.07.2007 | Komentarze 6

Dzisiaj wycieczka po życiówkę. Rano pociągiem, z Marcinem pojechaliśmy do Kalwarii Zebrzydowskiej (w pociągu był PIĘKNY rower - ach!). Udaliśmy się do mojej cioci, gdzie posiedzieliśmy chwilkę. Po następnych pochłoniętych przez nasze maszyny kilometrach, zjedliśmy obiad u mojej babci, mieszkającej w Palczy. Wycieczka ruszyła dalej do Wielkich Dróg, bo kolejnej cioci, u której również miło spędziliśmy czas. Po wyjeździe od niej zaczęły się przygody, gdyż mieliśmy problemy z trasą, chcąc ją jakoby "skrócić" zaplanowaną drogą, omijając główną, wpadliśmy w "ścieżkę" przy wałach Wiślanych, na której to natknęliśmy się na niezwykle bujną roślinność, sięgającej nam nieraz do piersi... Po niezłym odcinku XC z elementami surivalu (tudzież na odwrót - będzie bardziej realistycznie), uznaliśmy, że wracamy na główną drogę, gdyż mamy już dość przeżyć. Do Skawiny się już ładnie jechało, później do Tyńca, Kraków i jeszcze raz do Tyńca, ażeby nabić kilometrów, do tej upragnionej stówy... Jestem poniekąd padnięty, ale zadowolony...

parę fotek z trasy:
ja na tle Krakowa, Lasku Wolskiego, Klasztoru na Bielanach itd...

Marcin na tle Krakowa, Laku Wolskiego itd...

Pasmo Babiogórskie:

Przeprawa przez zarośla:

trasa: dom => McDonald's (zbierałem Marcina) => Dworzec PKP KRK Płaszów => pociągiem do Kalwarii => Skawinki => Palcza => Skawinki => Kalwaria => Przytkowice => Paszkówka => Wielkie Drogi => Facimiech => Skawina => Tyniec => Kraków (Jubilat) => tor kajakowy => Kraków => Korona => dom

Ps. byłoby więcej kilometrów, ale teren był ostry, bo właściwie to była jazda terenowa, gdyby nie asfalt, większość dystansu to było pod górę i w dół i tak w kółko!

Ps.2. Vmax = 60,2km/h - nowy rekord na Kelly's-ie

vol7 | 21:37 wtorek, 17 lipca 2007 | linkuj a dziękujem wszystkim :)
kosma100
| 18:27 wtorek, 17 lipca 2007 | linkuj Gratuluję pierwszego razu ;]
Teraz to już z górki - setka po setce ;)
A może 200, 300 ;)
Pozdrawiam ;)
Mlynarz
| 06:39 wtorek, 10 lipca 2007 | linkuj No i przy okazji gratuluję życiówki!
| 06:39 wtorek, 10 lipca 2007 | linkuj Zapraszam na forum BIKEstats, gdzie dziś ruszył wielki
PLEBISCYT NA NAJLEPSZY BROWAR UŻYTKOWNIKÓW BS!

1. Każdy typuje 3 ulubione piwa, w kolejności od najbardziej lubianego.
2. Będą przyznawane punkty za pozycje: 1. – 4 punkty, 2. – 2 punkty, 3. – 1 punkt.
3. Swoją trójkę każdy może wytypować do ostatniego dnia wakacji, tj. 31. sierpnia.
4. W plebiscycie mogą brać udział tylko użytkownicy zarejestrowani na BIKEstats.

Pozdrawiam! :D
Kamill
| 08:29 poniedziałek, 9 lipca 2007 | linkuj Gratki! ;] Średnia też niezła wyszła.
Polsson
| 13:35 niedziela, 8 lipca 2007 | linkuj Gratulacje!:)
Moja pierwsza setka to maj tego roku wiec calkiem niedawno. Tez ladnie sie zmeczylem. Teraz celem sa juz dwie setki:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wygas