Smoke on the water i inne piosenki - czyli pożegnanie lata z enduro69

Piątek, 17 września 2010 · dodano: 19.09.2010 | Komentarze 0

Nocne ognicho ;]
Było fajnie, powoli, nocą, bulwarami, we mgle, pod górę, zimno, ciepło, ogień, śpiew, woda, plaża... Pożegnanie lata jak się patrzy! :D
No i hymn enduro69:
"- Ale tu jest fajnie!
- Dupa, dupa, dupa!
- A jak się bawicie?
- A ch*j Cię to obchodzi!"

:D:D:D:D:D:D

Ekypa © vol7

Zachodzik © vol7

Dowód, że byłem na ognisku © vol7

Kiełbacha zjedzona, kilka zdjęć po robionych, a także mojej najnowszej zabaweczce:
MET Veleno '09 ;]
Met Veleno '09 - mój nowy nabytek © vol7

trasa: dom => Rynek Główny => Wawel => Jubilat => tor kajakowy => kładka => pola => Kryspinów => Ognisko => ks. Józefa => kładka => tor kajakowy => Jubilat => Rynek Główny => Rondo Mogilskie => Rondo Grzegórzeckie => Galeria Kazimierz => dom

P.S.: Wcześniej byłem na imprezie ENEAS-u, w zeszłym roku dostałem apteczkę i kilka innych rzeczów, można o tym poczytać TUTAJ. A tego roku zarejestrowałem się za friko do BikeOne'a i będę mógł przez pewien czas za darmo z niego korzystać ;] plus dostałem jeszcze pelerynę przeciwdeszczową, bidony termiczne (takie pseudo, ale śmieszne są :)) Jeszcze kamizelkę i opaski odblaskowe... Ale najlepiej, że będę miał BikeOne'a za praktycznie darmoszkę ;]