Łaźniańskie praktyczne dzienniki => Dzień 1,5

Sobota, 23 października 2010 · dodano: 24.10.2010 | Komentarze 0

Sobota, wyjście w teren...
Wycieczka krajoznawcza w okolice stacji badawczej UJ... Odwiedziliśmy ogródek meteorologiczny, w którym najfajniejszym urządzeniem był, oczywiście heliograf. Później pooglądaliśmy kilka studni, limnografów, zmierzyliśmy przepływ rzeczki, słyszeliśmy egzotyczne ptaszyska, widzieliśmy 4 sarenki i się zmęczyliśmy...
Cały dzień chodziłem z 3 metrową rurą owiniętą wokół ciała, która była pompką do wypompowywania wody z rurki wbitej w ziemię... Wsypaliśmy 1kg soli do wody i mierzyliśmy jej kondukcję w czasie, masakra jednym słowem... W życiu nie myślałem, że mogę zrobić tyle rzeczy z małą rzeczką! Młynkowanie, mierzenie, taplanie się w wodzie...
I złapaliśmy raka!!

Raczek złapany podczas młynkowania © vol7

Ogródek meteorologiczny Łazy © vol7

Wieczorem ognisko i zajęcia do 23:15... Później integracja z rocznikami 3 i 5 tak, do 3 w nocy... Pobudka oczywiście po 7 następnego dnia...