Chciałem jechać tylko do Tyńca...

Niedziela, 9 marca 2008 · dodano: 09.03.2008 | Komentarze 3

Chciałem jechać tylko do Tyńca... Więc umówiłem się z Michem i Marcinem, a to był błąd! Pojechaliśmy do Tyńca, Skawiny i Radziejowic... Później byłem tak padnięty, że hej! A michu sobie nogi porozwalał, ale więcej u niego ;]

trasa: dom => bulwary wiślane => Wawel => bulwary wiślane => ul. Tyniecka => tor kajakowy => ul. Kolna => Tyniec => Skawina => Radziejowice => Wola Radziejowska => Radziejowice => Skawina => Tyniec => ul. Tyniecka => bulwary wiślane => Korona - tutaj skończyliśmy wycieczkę i do domu wróciliśmy tramwajem, Micha bolały rany na nogach, a mnie ogólnie wszystko bolało ;] => dom

Vol wyjechał z Krakowa:

Michu poczuł wiosnę:

michuroztocz
| 20:35 wtorek, 11 marca 2008 | linkuj michu ma do wymiany cały napęd (bo przez niego po tej wycieczce mam zdarte nogi od pedałów) i do poprawienia geometrię w rowerze. Ostatnią rzeczą o której narazie myśli są ciuchy ;)
Galen
| 22:33 niedziela, 9 marca 2008 | linkuj Michu już się tak wkręcił w rowerowanie, że by mu się jakieś ciuchy przydały, bo w cywilkach się lipnie jeździ :]
azbest87
| 18:36 niedziela, 9 marca 2008 | linkuj Ale wam ładnie słonko świeciło... :)
Pozdro!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ajest