Kiedy na bulwarach ludzi tłum,

Niedziela, 30 marca 2008 · dodano: 30.03.2008 | Komentarze 7

że nie słychać szumu Twych gum,
na ulicę zjedź
i na Balice jedź!

by: vol7 ;P

Tak, więc jak powiedziałem, byłem na Balicach. Czemu tam? Hmm... Na bulwarach przepchać się nie można było przez ludzi, nie wspomnę o Błoniach, gdzie na domiar złego odbywał się jakiś meeting czy coś, bo wielu ludzi truchtało z numerkami... Konkluzja? Ciepło + niedziela = dużo luda... Skoro wjechałem już na Królowej Jadwigi, to też nią już jechałem, obierając na cel Balice, do czego zainspirowała mnie MidMad swoimi zdjęciami samolotów. Niestety ja jeszcze nie znam tych "tajnych" miejsc, co ona, dlatego zdjęcia samolotów, raczej mizerne:

Wcześniej przejeżdżałem, też koło stacji końcowej linii Kraków Główny - Port Lotniczy w Balicach:

Później zwróciłem swą kierownicę w stronę Kryspinowa, z którego niestety nie znam (ani nikt z zapytanych przeze mnie osób!) drogi do Skawiny, także udałem się do Liszek i Piekar skąd widziałem po drodze ładnie prezentujący się klasztor Benedyktynów w Tyńcu:

oraz z Piekar, skąd wyglądał wręcz malowniczo:

Po przedostaniu się przez most nad Wisłą autostrady A4 na prawy brzeg Wisły, udałem się do rzeczonego opactwa:

Także Tyniec ofotografowany z każdej strony dzisiaj :)
W drodze powrotnej wiatr wywinął mi figla, bo zaczął wiać z przeciwnego kierunku, tj. od Krakowa, co nie jest miłe na bulwarach... Tak więc mozolnie wracałem do domku po dłuższej wycieczce...
Na rzeczonym bulwarze pewien pozytywny akcent:

;-)

Trasa: dom => Wawel => Błonia => ul. Królowej Jadwigi => ul. Olszanicka => port lotniczy => Cholerzyn => Budzyń => Liszki => Piekary => Tyniec => tor kajakowy => bulwary wiślane => ul. Tyniecka => ul. B. Zielińskiego => ul. Monte Cassino => Korona => ul. Wielicka => dom

wykres - jak widać, płaska wycieczka:

oraz mapka dzisiejszego wyjazdu:

vol7
| 15:57 poniedziałek, 31 marca 2008 | linkuj A numer jej znam na pamięć :P
hdr | 14:42 poniedziałek, 31 marca 2008 | linkuj a problemy te jedno mają imię : M. Soś... xD
| 13:34 poniedziałek, 31 marca 2008 | linkuj Zdarza się ;p
Ale teraz będziesz mógł sobie to odbić, mam takie problemy w szkole, że na rowerze mnie długo nie zobaczysz ;/
michuroztocz
| 00:01 poniedziałek, 31 marca 2008 | linkuj Cóż tu począć... jak zwykle jak muszę gdzieś wyjechać to Kuba robi sobie wyprawy :P
bolek117
| 19:44 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj Co do koloru nieba na zdjęciu to zostało lekko potraktowane ciężką komputerową techniką :D
vol7
| 19:01 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj A dziękuję, zajrzę tam :)

Podczas jazdy wymyśliłem ;]
bolek117
| 18:41 niedziela, 30 marca 2008 | linkuj Nie jestem z Krakowa ale znam parę "tajnych" miejsc w okolicach Balic... Szczególnie nalot od strony wschodniej.
Ciekawy wierszyk. Bardzo twórczy :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edzik