Zobacz proszę wczorajszą " href="http://vol7.bikestats.pl/85619,Zobacz-prosze-wczorajsza.html">

[b]PONIDZIE !!!!!!!!![/b] Moje rodzinne

Sobota, 10 maja 2008 · dodano: 11.05.2008 | Komentarze 6

PONIDZIE !!!!!!!!!
Moje rodzinne tereny! Mieszkałem bowiem przez ponad 13 lat, od urodzenia w Jędrzejowie - niedużym mieście w Świętokrzyskiem, na płaskowyżu Jędrzejów...
Pojechałem rano pociągiem do Jędrzejowa, do rodziny... Ze stacji 2km do domku... Ok 14 wyjechałem na trasę...
Pojechałem w stronę Małogoszcza drogą 728, która to mi się bardzo podobała, bo głównie lasem się jechało... Niestety samochody jeździły tam ponad 100km/h co jest dosyć niemiłym doświadczeniem dla rowerzysty... W ogóle okazało się, że tam jest szlak rowerowy Żółty i Czarny... Muszę zgłębić ich tajemnice kiedyś :)
Przed Małogoszczem zrobiłem parę zdjęć:
typowy krajobraz Ponidzia, tudzież Niecki Nidziańskiej:

w oddali cel mojej wyprawy:

Po przejechaniu przez Małogoszcz udałem się na wschód do Chęcin i niestety także wiało mi w twarz... Średnia się powoli obniżała, jednak brnąłem dalej...
Po drodze minąłem rzekę Wierną, nad którą jest cały ośrodek wypoczynkowy, a nad rzeką znajduje się park:

Wreszcie po 35km ukazały się moim oczom Chęciny, w których to pojechałem do słynnej piekarni i jeszcze słynniejszych bułeczek z jagodami, ale już nie było :( chlip, nawet jak powiedziałem, że przyjechałem rowerem z Jędrzejowa to dalej ich nie było :(
rynek w Chęcinach:

rycerze witający turystów:

Wdrapałem się na Górę Zamkową (358m n.p.m.), na której znajduje się Zamek :)
Oto on w całej okazałości!

rumak na zamku:

pierwsza wieża:

rumaczek na dziedzińcu:

Ostatnie spojrzenie z Miąsowej:

W drodze powrotnej wracałem już krajową siódemką, na której nie było dużego ruchu, co mnie uratowało... I znów wiatr w twarz... Ja nie wiem jak to jest :P
Tokarnia i Muzeum Wsi Kieleckiej po drodze - czyli SKANSEN :)

Do Jędrzejowa dojechałem w szybkim tempie, średnia niepodniosła się za dużo, ale jednak :)
A w domku zjazd rodzinny i GRILL!!!! :D MNIAM!

trasa: dom => Podchojny => Lasków => Mniszek => Lipnica => Mieronice => Małogoszcz => Bocheniec => Bolmin => Korzecko => Chęciny => Tokarnia => Brzegi => Mnichów => Jędrzejów => dom

P.S.: Pierwszy tysiąc w tym roku!!

vol7
| 22:05 środa, 28 maja 2008 | linkuj Tak, w Nowinach jest właśnie Basen Perła, uwielbiałem tak jeździć w dzieciństwie :)

pozdrawiam i życzę wejścia "na górę" :)
skibabike
| 11:27 środa, 28 maja 2008 | linkuj Fajne foty z wieży porobiłeś , ja tylko ten zamek widziałem z daleka jak pewnego razu wracałem z tej miejscowości gdzie jest basen , chyba Nowiny , mam cały czas taka chęć wleźć na górę , muszę się jeszcze kiedyś wybrać
vol7
| 22:52 niedziela, 11 maja 2008 | linkuj michu - takie mi się podobają :)
Marcin - ja liczyłem, że już masz :P
Wrubel
| 22:35 niedziela, 11 maja 2008 | linkuj Średnia też niczego sobie, całkiem raźno deptasz :)
Zdjęcia ładne, jak z pocztówek. Wstawię sobie kiedyś jakieś Twoje zdjęcie na tło ;)
michu | 22:32 niedziela, 11 maja 2008 | linkuj Nienaturalne te zdjęcia, za wysoki kontrast.
wicio150
| 22:06 niedziela, 11 maja 2008 | linkuj Super wycieczka i ekstra traska ;) Przyznam sie ze jestem tu pierwszy raz i mi sie podoba twoj blog ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acysu