Kwiecień, 2009

Po Lasku Wolskim

Niedziela, 12 kwietnia 2009 · dodano: 12.04.2009 | Komentarze 0

Z Marcinem i Filipem umówiłem się o 16 30 pod smokiem, ale Marcin, święcie przekonany, że Rondo Grzegórzeckie jest "przystankiem obok galerii Kazimierz", zapomniał wziąć zacisku do koła w szosie (sic!), no to z Filipem mu zawieźliśmy i później do Marcina do domu... Tam wymienił rower i pojechaliśmy do Lasku, bo powrót z Tyńca byłby tragiczny (piździło nieźle)...
Ogólnie dużo zjeździliśmy po Lasku i Sikorniku... Nie będę się rozpisywał, ale było bardzo przyjemnie ;)
Jedynym incydentem było rozwalenie szybki w mojej nokii podczas zjazdu, musiałem ją przycisnąć co siodła ;/

trasa: dom => Korona => Wawel => Galeria Kazimierz => Wawel => dom Marcina => Salwator => Kopiec Kościuszki => Sikornik => biała droga => Kozie Nogi => Zoo => klasztor na Srebrnej Górze => Obserwatorium Astronomiczne UJ => Kazamata => Zoo => klasztor => Zoo => Kozie Nogi => biała droga => Sikornik => błonia => Rynek Główny => Starowiślna => dom

P.S.: Gripy spisują się bardzo dobrze, bez rękawiczek jeździ się o niebo lepiej, niż na starych kelly's-owskich gumach...

Kategoria .: do 50km :.

Wymieniłem starą faję na nową ;p

Piątek, 10 kwietnia 2009 · dodano: 10.04.2009 | Komentarze 0

Tylko do sklepu, coby wymienić buty, ale i tak mi się nie udało ;/
Ktoś chce kupić adidasy górskie Kłechuły (czy jak to tam jest) za 59zł (r. 42) ? :P
No i kupiłem sobie nową fajkę ;p

Teren i wreszcie ponad 50km

Czwartek, 9 kwietnia 2009 · dodano: 09.04.2009 | Komentarze 5

Marcin wyciągnął mnie dzisiaj na teren. Rano kupiłem sobie accentowski koszyk na bidon i pojechaliśmy przez Sikornik do lasku pod zoo i później trochę kluczenia było... Fajnie się jeździło, ale forma nie ta...
Wracaliśmy nad Rudawą... Potem podjechałem sobie załatwić sprawę w banku i odwiedziłem mamę w pracy ;)
Miałem jechać jeszcze na Zakopiankę, coby bidon sobie kupić, ale po drodze spotkałem Dawida i Piotrka... Pojechał z nimi do Balic i dalej na jakieś wiochy ;) Piotrek ratował mnie wodą, bo moja z porannego lasku mi się skończyła... W Cholerzynie zakupiłem sobie dwa princepolo i nestea brzoskwiniową, bo nie mieli wody mineralnej małej niegazowanej :O (sic!)... Później już powrót lekko mi się dłużył, z Kryspinowa podjechaliśmy do toru i stamtąd szybko z wiatrem w plecy do KRK... Jeszcze w Windsporcie kupiłem sobie chwyty Accent Super Lite, lekkie, twarde i fajne, piankowe... Później już szybko przez centrum do domu...
Wycieczka przerodziła się w duży trening i w terenie i na szosie... Wreszcie przekroczyłem passę 40km i nastrępnego dnia 20, mam 80 ;D

Nowe gripy © vol7

Naklejeczka © vol7

trasa: dom => Korona => Wawel => windsport => błonia => Sikornik => zoo => Rudawa => błonia => Wawel => Plac Matejki => Wawel => Grunwald => błonia => Rudawa => Balice => Aleksandrowice => Morawica => Cholerzyn => Kryspinów => tor kajakowy => windsport => Wawel => Korona => dom

P.S.: Dzisiaj pierwszy raz tego roku widziałem boćki ;D parkę na gnieździe i jeden nad Wisłą sobie latał...
P.P.S.: Kładą nawierzchnię na kładce przy torze kajakowym, otworzą dopiero po jutrze, ale można przejechać po autostradzie...

Po koszulki strikte szkolne

Środa, 8 kwietnia 2009 · dodano: 08.04.2009 | Komentarze 6

Po koszulkę, którą zamówiłem z dwoma innymi osobami, więc uwaga!

Uwaga Maturzysta ! © vol7

trasa: dom => Galeria Kazimierz => dwa ronda => Galeria Kazimierz => dom

Do szkoły i wreszcie po klubową koszulkę

Środa, 8 kwietnia 2009 · dodano: 08.04.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj do szkoły pojechałem rowerkiem i ktoś mi urwał koszyk na bidon! Banda! Pieprzyć VI LO!!
Później do Maćka po koszulkę team'ową, wrzucę zdjęcie w najbliższym czasie...
Coś ciężko mi się dzisiaj jeździło, może to ten poranny wf?

trasa: dom => VI LO => Grunwald => Ruczaj => Grunwald => Korona => dom

Z chłopakami do Tyńca

Sobota, 4 kwietnia 2009 · dodano: 04.04.2009 | Komentarze 1

Dzisiaj później niźli się chciało, ale lepiej tak niż wcale...
Skoczyłem z Michałem i Marcinem do Tyńca, trochę piździało, ale za to powrót był bardzo szybki, przyjemny i taki jak lubię - ciągle powyżej 35km/h ;)
Później mcflary z kitkatem i do domku...
Po drodze widziałem 5 sarenek, oto dwie z nich:

Sarenki © vol7

i jeszcze parę łabądków:
Łabądki © vol7

P.S.: Zbieram już narzędzia do wymiany napędu ;)

trasa: dom => dom Micha => dom Michała => Wawel => tor kajakowy => Tyniec => tor kajakowy => Wawel => dom Marcina => madafaka na Szewskiej => Rynek Główny => dom

Krakowskie Kraki w ilości czterech

Piątek, 3 kwietnia 2009 · dodano: 03.04.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj rano podrzuciłem do szkoły bibliografię do prezentacji maturalnej z polaka, później pojechałem zakupić Lokalną Walutę, tj. KRAKI krakowskie...
Tak to wygląda:

Dukaty krakowskie © vol7

I jest to moneta wartości 4 Kraków (tj. 4 złotych), można tym płacić w niektórych miejscach Krakowa, a później mieć jako pamiątkę... Będzie taki Dukat okolicznościowy związany z krakowskimi legendami wydawany 2 razy do roku...
Później zakupiłem sobie botki w dekatlonie i do domku...

trasa: dom => VI LO => Rynek Główny => Rondo Mogilskie => Plaza => bulwary => Galeria Kazimierz => dom

Wypadzik do lasu

Środa, 1 kwietnia 2009 · dodano: 03.04.2009 | Komentarze 0

Nie bardzo wiedziałem gdzie jechać... Skoczyłem w końcu do Lasku Wolskiego, dawno tam nie byłem... Więc powoli się toczyłem przez błonia, nic ciekawego w sumie... W lasku musiałem trochę odpocząć, podjazd na jeden raz jest jeszcze dla mnie trochę za ciężki... Później pojechałem sobie do Obserwatorium Astronomicznego UJ, gdzie pogadałem sobie chwilkę ze znajomym i potem już szybcikiem na tor kajakowy i UWAGA! Wreszcie nie było mokro na ścieżce do kładki! Nie ubłociłem się!!
Trochę fotek i jazda dalej... Później spotkałem się z Michem na rynku i pojechaliśmy razem na błonia, po podkładkę dla niego pod mostek i już do domu, bo miałem parę spraw na głowie...

Parę fotek z wyjazdu:

Podobało mi się, to zrobiłem zdjęcie ;) © vol7

Przydałyby się czasem takie duże kółka © vol7

Łabądek © vol7

trasa: dom => Korona => Wawel => błonia => Rudawa => Park Decjusza => Zoo => OA UJ => kładka => tor kajakowy => Wawel => Rynek Główny => błonia => Wawel => Galeria Kazimierz => dom