• Temperatura -2.0°C

Ech... Studia... Koniec naście...

Sobota, 16 stycznia 2010 · dodano: 20.01.2010 | Komentarze 3

Cóż... Wyjazd był już dawno, bo w sobotę zeszłą (piszę 20.01.), ale jak widać studia dają mi się we znaki i nie dość, że nie mam czasu na jazdę, to nie mam nawet czasu, żeby dodać wpis na bs ;/

Ok... Jeżdżę od kilku dni jako dwudziestolatek, więc już nawet nie mam naście... Zobaczymy czy jako już nie nastolatek uda mi się zrealizować kilka planów...

Wracając do bs:
Na początek roku, krótki wyjazd z Filipem, tak na Błonia i z powrotem... Fajnie się jechało, ale pod koniec trochę zimno w stopy było... Jednak jazda na śniegu jest super! Trzeba uderzyć na lasek!
Opony spisały się świetnie, mimo drobnych ślizgów, wszystko udało się złapać... Poza glebą ;p

W każdym razie... Zawieszam tegoroczne plany - studia mnie niszczą, a nie chcę niszczyć czegoś więcej... Więc na razie jazda okazyjna, może lepiej będzie po sesji, jak będę miał nowy plan zajęć...

Kilka fotek z wyjazdu:

Zimowy Dwudziestek ;) © vol7

Mój zimowy Magnusik © vol7

Samo stoi! ;] © vol7

Zimowa rodzinka na bulwarach © vol7

I trasa: dom => Galeria Kazimierz => bulwary => Wawel => błonia => Rynek Główny => Rondo Mogilskie => Rondo Grzegórzeckie => Galeria Kazimierz => dom

Djablica | 11:08 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj hej, jasne, skoro potrzebujesz, to za godzine wyruszę na zakupy (zresztą czego się nie robi dla obiecanej biżuterii, hihih ;p), a na Twoim blogu też nie ma ani maila ani tel, więc podobnie, mi się ludzie wpisują pod zdjęciami lub ew kontakt przez znajomych których mam w profilu. A komenty wyłączone, bo jakaś laska i to bardzo niekulturalna mi pluła jadem na blogu, a to moja rodzina i znajomi czytają, jak blas włączy opcję zostawiania komentu tylko zalogowanym, to przywrócę komenty, a tak ta Kasia mogła sobie po prostu wejść tam i mnie obrzucić inwektywami, a nie zawsze ma się czas monitorować i kasować. Pisz adres na rhysse@gmail.com
kundello21
| 09:07 czwartek, 21 stycznia 2010 | linkuj Ja mam to samo:( tylko że oprócz studiów przyjdzie jeszcze za 2 tygodnie praca:( to zabija cykloze...
robin
| 08:49 czwartek, 21 stycznia 2010 | linkuj Cóż nauka, praca, życie - będzie coraz gorzej! Zawsze znajdzie się jakaś wymówka :) Pozdrawiam
P.S. Studia to podstawa.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa monci