Beskid Makowski

Wtorek, 31 lipca 2012 · dodano: 02.08.2012 | Komentarze 2

Decyzja: jedziemy w góry...
Problem: nie mam siły na góry...
Poprawiona decyzja: przez góry do babci z pomocą PKP :)

Ciapongiem pojechałem do Stryszowa, skąd przez pasmo Chełmu dojechałem do babci... Tam się posiedziało chwilę i powrót przez góry do Makowa Podhalańskiego - plan miałem ambitniejszy, ale się zasiedziałem i czasu było mało...

Tutaj są 2 traski z endomondo:

Podjazd pod Chełm - myślałem, że mnie wykończy... Przejazd przez Chełm - myślałem, że mnie wykończy, robią tam drogę, jedzie się przez plac budowy - NIE FAJNIE! Zjazd do Palczy - ale fajnie!! :]

Wyjazd do Makowa - szybko do Budzowa, super, power i w ogóle... Podjazd pod Jakuszówkę - nie jest źle... Później to chyba był najcięższy podjazd w moim życiu!!!
Na szybko liczone:
200m w pionie na 2,4km - nieźle bym rzekł, ale nie gdy jadę ciągle 4km/h i tak jestem z siebie dumny, że nie musiałem tego roweru prowadzić... Za to zjazd zrekompensował mi cały podjazd... Autentycznie, bez przyśpieszania, sama grawitacja i po chwili już jechałem prawie 70km/h! Gdyby nie popatrzył na licznik się nie spietrał, pewnie bym to przełamał!

Na pociąg zdążyłem idealnie, akurat, żeby zdążyć się spocić ;]

Było super ;]

Zaczyna się nieźle ;] © vol7

Chełm! © vol7

Gupia droga na Chełmie © vol7

Dolinka, a w tle Sułkowice © vol7

Podjaz do Makowa © vol7

http://www.genetyk.com/podjazdy/makowska2.html => podjazd zaczyna się na zielonym polu od miejsca "w prawo"